Daar ben ik weer..het werd even wat teveel voor me. Ik was/ben bang dat ik weer in mijn negatieve gedrag beland door veel met zwanger worden bezig te zijn. Verder zijn er erg veel nieuwe zwangeren in mijn omgeveing en weer twee nieuwe baby's in de familie geboren (van mijn nichtje en schoonzus)..ook niet cht motiverend dus..
Hester..ik lees groen licht..je gaat er dus gewoon weer voor !!! geweldig meid!! daantje alweer 8 weken..maar nog steeds spannend..ik blijf duimen..en kat wel of niet zwanger deze keer ?
En natuurlijk alle andere en nieuwe..hoe gaat het dames ? Houden we het nog vol ? Mijn nieuwe NOD is ergens rond 8 juli..ik heb vandaag 4 grote koeken op en ben sjaggie dus dat belooft niet veel goeds..
hier een paar vlagen van mijn gedachtes..mijn eeuwige strijd tussen angst en zekerheid
Ik voel...onrust
Ik voel... verdriet, hoop en angst
Soms even ertussen door..gevoel van zekerheid..
Natuurlijk zal een nieuw kindje mij straks worden gegeven..
Overschaduwd met..waarom niet nu..niet meteen..waarom deze test..
En..wat als..nooit meer zwanger..oh nee..
Kom op..rug recht..Tuurlijk komt ook bij mij straks de zon weer door..
Geniet van het bestaande geluk en heb vertrouwen..in jezelf..in nieuw leven ..
Issabel
Hester..ik lees groen licht..je gaat er dus gewoon weer voor !!! geweldig meid!! daantje alweer 8 weken..maar nog steeds spannend..ik blijf duimen..en kat wel of niet zwanger deze keer ?
En natuurlijk alle andere en nieuwe..hoe gaat het dames ? Houden we het nog vol ? Mijn nieuwe NOD is ergens rond 8 juli..ik heb vandaag 4 grote koeken op en ben sjaggie dus dat belooft niet veel goeds..
hier een paar vlagen van mijn gedachtes..mijn eeuwige strijd tussen angst en zekerheid
Ik voel...onrust
Ik voel... verdriet, hoop en angst
Soms even ertussen door..gevoel van zekerheid..
Natuurlijk zal een nieuw kindje mij straks worden gegeven..
Overschaduwd met..waarom niet nu..niet meteen..waarom deze test..
En..wat als..nooit meer zwanger..oh nee..
Kom op..rug recht..Tuurlijk komt ook bij mij straks de zon weer door..
Geniet van het bestaande geluk en heb vertrouwen..in jezelf..in nieuw leven ..
Issabel