Daar ben ik weer, sorry voor mijn plotselinge afwezigheid de laatste maand

Daar ben ik weer..het werd even wat teveel voor me. Ik was/ben bang dat ik weer in mijn negatieve gedrag beland door veel met zwanger worden bezig te zijn. Verder zijn er erg veel nieuwe zwangeren in mijn omgeveing en weer twee nieuwe baby's in de familie geboren (van mijn nichtje en schoonzus)..ook niet cht motiverend dus..
Hester..ik lees groen licht..je gaat er dus gewoon weer voor !!! geweldig meid!! daantje alweer 8 weken..maar nog steeds spannend..ik blijf duimen..en kat wel of niet zwanger deze keer ?
En natuurlijk alle andere en nieuwe..hoe gaat het dames ? Houden we het nog vol ? Mijn nieuwe NOD is ergens rond 8 juli..ik heb vandaag 4 grote koeken op en ben sjaggie dus dat belooft niet veel goeds..

hier een paar vlagen van mijn gedachtes..mijn eeuwige strijd tussen angst en zekerheid
Ik voel...onrust
Ik voel... verdriet, hoop en angst
Soms even ertussen door..gevoel van zekerheid..
Natuurlijk zal een nieuw kindje mij straks worden gegeven..
Overschaduwd met..waarom niet nu..niet meteen..waarom deze test..
En..wat als..nooit meer zwanger..oh nee..
Kom op..rug recht..Tuurlijk komt ook bij mij straks de zon weer door..
Geniet van het bestaande geluk en heb vertrouwen..in jezelf..in nieuw leven ..

Issabel

Hi Issabel,

Geeft toch niet dat je er even tussenuit was, geen sorry's hoor!!!! Als het je even teveel wordt moet je gewoon een stapje terug doen! Jij bent zelf het belangrijkste, eerst goed voor jezelf zorgen en dan voor de rest van de wereld. En soms is het gewoon moeilijker al die zwangeren en nieuwe kindjes als je verlangen zo groot is.

Lastig hé die strijd tussen je angsten en je vertrouwen/zekerheid. Probeer je positieve gedachten zoveel mogelijk vast te houden hoor die brengen je het verst. Ik kan het  niet beter herhalen dan je zelf al zegt in je laatste paar zinnen. Vast houden hoor!!!

Heel veel liefs en ik hoop en geloof dat er voor jou ook snel een wondertje gebeurt.
Daantje

Hoi Issabel,

Herkenbaar.....maar een teken dat het kindje zo gewenst is en met alle liefde ontvangen zal worden. Daar heb ik wel eens moeite mee wanneer ik soms om me heen kijk en realties zie waar ook kinderen bij zijn betrokken die zo moeizaam etc. gaan.
Situaties waarin kinderen soms geboren worden! Die een onzekere toekomst tegemoet gaan etc. Maar goed thats life...
Dat hou ik me steeds voor mijn ogen, de fijne relatie die ik heb. Het mooie huis waarin we wonen er zijn zoveel fijne dingen maar goed wanneer je besloten hebt dat je samen graag een kindje wilt is dat op dat moment je grootste prioriteit!
Hou je taai,

Liefs Ineke

lieve Issabel,

fijn dat je weer aanwezig bent joh. En nee geen sorry's, hier snappen
we echt wel hoe ht is hoor. Maar het lijkt me zo erg moeilijk om in je
omgeving zwangere vroewen te hebben of net geboren baby's. Meid, het is
niet makkelijk en ja het leven is vol onzekerheden. Maar er blijft
hoop, hoop op een kindje, hoop op dit, hoop op dat. Zolang er hoop is,
is er leven. Hoop doet je leven en niet stil staan. Het verdriet slijt,
maar gaat nooit weg. Je wordt er sterker van op den duur. En straks
heeft het een plaatsje, net als je zo gewenst kindje die je moest
verliezen. Dat blijft altijd een deel van jou,IS een deel van jou. Geen