Daar ben ik weer...

Helaas...(of niet) ken ik mijn lichaam te goed... inderdaad vanmorgen begon mijn ongi door te zetten,gewoon zoals het hoort. wel weer heel vreemd begonnen met de week ervoor wat roze afscheiding en eergisteren een paar drupjes dan de hele dag niets,sávonds weer een paar drupjes en vanmorgen gewoon normaal ongesteld...
affijn, de stiekeme hoop is voorbij.

SAM;wat lief dat je aan me denkt! inderdaad de 27e mag ik weer naar de gyn voor de uitslagen,ben erg benieuwd..
ook wel spannend en mischien ook beetje eng voor wat ik te horen krijg.

BIAGGI:succes morgen,ik duim nog steeds voor je/jullie!!

op naar de volgende ronde (nr.9)
we blijven doorgaan hoor!
gr. petra

dank je Po!
we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en er zijn er bij die langer bezig zijn dus...
ik ben deze keer wel erg heftig ongi,maar had geen verschijnselen eigenlijk,wel die rare hoofdpijn 2 dagen van tevoren..

Ontzettend balen zeg...maar ja, er wordt je (ons) geen keus gelaten. Als we willen moeten we gewoon door. Dus gelukkig ben jij er zo een die het positief in ziet. De volgende ronde dus maar weer.
Veel succes en klusplezier
liefs
Miek

Wat jammer Petra, dat je weer ongi bent geworden. Is elke keer toch weer flink balen. Mijn NOD is 18 juli en tot nu toe nog niks te bekennen, maar dat zegt natuurlijk ook niks. Voel me ook totaal niet zwanger (helemaal geen rare klachtjes), dus die ongi zal er echt wel weer aankomen....

Terug
Bovenaan