daar ben ik weer

hallo iedereen,alles goed met jullie?
ik ben even een tijdje niet meer hier geweest ivm vakantie,maar wat zijn er inneens veel zwanger hier,kei leuk man!!! proficiaat iedereen die zwanger zijn.en degene die bezig zijn ,eens komt de tijd dat jullie ook op dit forum kunnen zetten"ik ben zwanger" en al duurt het even je moet maar denken alles heeft een reden ook als het niet meteen lukt,ik weet het het is moeilijk om zo te denken als je zo graag wilt ,want dat heb ik ook al hoewel het deze maand een stukje makkelijker bij mij gaat ,ik weet niet hoe het komt maar ik kan het deze keer veel makkelijker loslaten dan de afgelopen maanden messchien komt het door de vakantie.
voor degene die mij nog niet kennen :ik ben een meiske van 24 en ben nu met ronde 5 bezig,als het goed is heb ik a.s vrijdag\zaterdag mijn eisprong dus dat wordt weer klussen en afwachten.
p.s ik was 2 weken geleden nog naar de dokter geweest omdat ik telkens voor ik ongesteld moest worden ruim 2 weken van te voren al bruin bloed begon te verliezen [af en toe beetje] ik heb toen uitstrijkje gedaan en moet midden augustus naar dokter bellen voor de uitslag,maar de dokter zei dat ik me maar niet druk hoefde te maken want het zou wel niks te betekenen hebben.
nou ik vond het weer leuk om hier te zijn.
en tot gauw.
gr mutske

Hoi Mutske,

Heb je een leuke vakantie gehad? ben je nog weggeweest?

Spannend dat je nu op die uitslag moet wachten maar het is gelukkig al weer augustus dus nog ff geduld!!

Veel succes overal mee ook met het klussen!

groetjes: Chili

Hoi Mutske,

Wat toevallig, ik ben ook een meiske van 24 en wij zitten ook in ronde 5. Alleen zitten wij nu middenin de vruchtbare dagen.

Heel veel succes met de uitslag maar als de HA al zegy dat je er niet te druk over moet maken.... Niet doen dus hé ???!!!

Veel klusplezier!!!!

Veel liefs Biaggi

hoi chili en biaggi
bedankt voor jullie berichtjes en chili ik heb een hele leuke vakantie gehad,we zijn gewoon in nederland geweest naar center-parks in de flevopolder,het was kei mooi weer dus wat wil je nog meer,ben j e ook nog op vakantie geweest?
biaggi dat is echt toevallig ja dat we even oud zijn dezelfde klusronde,wanneer is jouw nod?
mijn klusperiode komt er ook zo aan,ik denk vrijdag en zaterdag.en ik maak me ook niet zo druk om die uitslag het zal wel meevallen
nou jullie succes ermee en klus ze volop he?! ha ha en natuurlijk met plezier!!
gr mutske

hoi Mutske,

Fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad!

Ik ben sinds afgelopen maandag weer aan het werk, snik maar heb het ook heeel leuk gehad zijn naar Griekenland geweest en hebben lekker gerust en dingen bekeken en daarna nog 2 weken thuis geweest en daar nog leuke dingen gedaan, oa geklust want die viel precies in de vakantieperiode dus hopelijk zal dit zijn vruchten af werpen.

Succes met klussen en ik zou zeggen begin vandaag of morgen alvast dan ben je er in ieder geval optijd bij
(wil me nergens mee bemoeien)

dus heel veeel succes!!

groetjes Chili

Terug
Bovenaan