Daar ben ik weer!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
Daar ben ik weer;back from Egypt!!
We hebben een heerlijke honeymoon gehad en zijn vanmorgen om 5 uur ons eigen bedje in gerold...

Het was erg warm (hihi) maar na twee dagen was ons lichaam eraan gewend.Heerlijke zee en heel mooi(net een aquarium,met al die vissen en het koraal) De mensen zijn erg vriendelijk;alleen last gehad van duitsers(erg vervelend en asociaal) Het hotel(soort resort) was geweldig;goed eten(je kon alles eten) en prima geregeld.
We hebben 2 excursies gedaan (citytour) was niets;als toerist was het niets om daar te lopen. Maar bij het hotel had je echt alles! De sea & desert excursie was erg leuk; door de woestijn naar een bedoeiinen dorp;erg indrukwekkend en daarna snorkelen;wow!!!!
Ik heb wel een paar dagen last gehad van diarree en nog steeds,maar dat is en was maar 1x per dag,dus te doen. Wel een raar gevoel in mijn buik;misselijk,draaierig.moet steeds wel wat eten tussendoor buiten de gewone maaltijden om. mijn lichaam zal wel weer moeten wennen, al hebben we wel de hele week geklust en ook tijdens mijn vruchtbare dagen haha. Zou te mooi zijn... (moet het weekend ongi worden..)

Ik ga nog even terug lezen;
voor alle zwangeren;gefeliciteerd!!

tot schrijfs,meiden.
gr. petra

Welkom back!
Fantastisch dat je het zo mooi hebt gehad! (behalve diarree)
En natuurlijk veel succes dit weekend! Hopen dat dir rooie duivels wegblijven, wat ik ook overigens hier wel hoop...(maar heb daar geen goed gevoel bij)

Hoi petra,

Dus je hebt een leuke huwelijks reis gehad. Leuk om te lezen. Dus daar verder was er niets.. Ik ga donderdag naar het hilton hotel.. je weet wel ook hurgadah.. Heb er veel zin in. Lekker zwemmen en nietsen..
Las dat de "vloek" jouw te pakken had!!! hihiihihi Ik mag wel beetje lachen want het zelfde krijg ik zeker weten ook!!
Heb je nog andere tips??

Las ook dat je misselijk bent.. zou het dan raak zijn?? zou het heel leuk voor je vinden, ik duim voor je!
Mijn nod is zondag maar vannacht al "nod-buikpijn" gehad. Weet eigelijk zeker dat het niet raak is.. Ja, ben beetje negatief aan het worden.. het lange wachten (ronde 6, ja is nog niet zo lang maar al te lang voor mij)

Hoop nog voor donderdag te lezen over misschien wel tips.. Hadden jullie trouwens ook van dei Klote vertrek tijden???
Ik ga om 22.45 pas weg vanaf spl.. apart!!! en is het echt zo lang vliegen?? of is het met tussen stop?? welke film had je heen??

heel veel liefs anne
xxxx

Welcome back Peet! Leuk dat je een te gekke vakantie hebt gehad en dat jullie heelhuids terug zijn gekomen ;)

xxx

Wat nou ik moet dit weekend ongi worden...Je bedoeld zeker niet ongi worden? Laten we het hopen. Dat zou fantastisch zijn. Maar super dat jullie het leuk hebben gehad.
Ik ben benieuwd en hou je in de gaten.
Doei!
Liefs Nance

Dank jullie wel vd reacties!!
enne wat tips betreft ANNE;
Leg fooi op je kussen.(het is super goedkoop allemaal) geef zo nu en dan fooi;wordt je op je wenken bediend(ze verdienen maar 200/300 eur0 in de maand)
Petje mee vd zon(zonnebril heb ik na een dag in de koffer gegooid;staat wel grappig na een dag zon,ahum)

Hilton hotel leek erg luxe,leuk joh! wij vlogen ook op k-tijden; heen met vertraging,half6 sávonds tussenlanding in Luxor(bah) en terug half 12 s'nachts. het is inderdaad 4,5 uur vliegen(zonder tussenlanding)
wij hadden the familyman op de terugweg heen zijn we vergeten.Het is niet zover van het vliegveld.

en genieten want het is zo weer om!!
gr. petra

Terug
Bovenaan