daar ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal. Eindelijk is het forum weer bereikbaar. Ik heb meteen een paar goeie tips kunnen overschrijven om toch het forum te kunnen bereiken.

Allereerst voor alle zwangeren :pROFICIAT!!!

Grote teleurstelling natuurlijk op mijn Nod dag. Keurig op tijd diende de rode duivel zich aan. Balen balen en nog eens balen. Begon dan ook eigenlik vanuit het niets ineens te huilen. Ik heb er zo genoeg van. Vooral ook omdat 2 vriendinnen allebei bevallen zijn van een dochterje. Waarvan er eentje ook nog ongepland was. Het lijkt op die momenten zo oneerlijk. En als je je gevoelens dan ook nog niet kunt delen omdat de rot computer het weer eens niet doet.....

Maar goed, het jammere aan mijn nod was eigenlijk dat we eindelijk naar 4 jaar weer eens op vakantie zouden gaan ( we hebben een huis grondig opgeknapt) ik de hele vakantie ongesteld ben geweest!!
Romantische he! Jammer want als ik zwanger was geweest had ik het mijn mannetje aan de zee willen vertellen en dit ging dus mooi niet door..

Omdat ik er zo ontzettend van baal heb ik vanochtend toch maar eens de dokter gebeld. Zij adviseerde me om te stoppen met de ovulatie testen en gewoon te gaan temperaturen. En morgen mag ik langs komen voor een gesprekje. Ben benieuwd...

O. ja mag ik weer op de lijst? Het wordt dan: 1 okt Oby ronde 8.

Groetjes en hopelijk tot gauw.

Hoi hoi,wat naar zeg,ik baal ook altijd,als de rode duivel zich aankondigd,ik vindt het wel een goed advies,van de huisarts,anders ben je er helemaal zo mee bezig,heel veel sucses gr manuela

Ik wil niet veel zeggen, Manuela, maar als je temperatuurt ben je er juist veel meer mee bezig dan dat je ovulatietesten gebruikt.
Temperaturen moet elke dag, je moet er in het weekend zelfs je wekker voor zetten.
Ovulatietesten gebruik je alleen de dagen voor je verwachte eisprong.

Hoi Oby,

Waarom heeft je ha aangeraden om te gaan temperaturen ipv te testen met ovulatietesten?

Groetjes,
Es

hi Oby!!

Eindelijk daar ben je dan weer ik had al een berichtje voor je achtergelaten hoe het met je nod was gegaan!

Ik moest dus ook weer de volgende ronde in en zit/zat nu in de klusperiode maar omdat mijn man voor zaken weg moest net in deze vruchtbare dagen viel er niet veel te klussen dus ben bang dat het niet veel zal worden deze maand en daar ben ik best treurig om, zeker omdat ik vande week tante ben geworden en je dan nog eens extra word geconfronteerd met zo'n lief klein wezentje en tuurlijk ben ik super blij voor ze maar ik werd er echt verdrietig van dat het bij ons nog niet zo ver is, dus ik snap heel goed dat je moest huilen.

Hoop dat je computer het nu wel doet en inderdaad opslaan onder favorieten en dan openen gaat een stuk beter en ook op die 2 pijltjes druken hierboven in de werkbalk met het woord VERNIEUWEN erop werkt een stuk prettiger.

Was ook benieuwd waarom je huisart dit adviseerde die testen zijn juist hartstikke makkelijk!

Zit je nu ook in de klustijd en hoe gaat het daarmee bij jou?

groetjes: Chili

oke dat is waar anoniem,maar ik bedoel eigelijk,ik zou gewoon even de natuur ze gang laten gaan.gr manuela

Terug
Bovenaan