Daar ben ik weer..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!
Eindelijk weer internet... Na de verhuizing in oktober heeft het even geduurd voordat het internet er was..moet hier via adsl en ze zijn niet zo snel,zoals jullie zien.
Ik was degene die in aug.getrouwd is, op honeymoon naar Egypte was en een huis had gekocht in Vinkeveen,Kwam eerst uit hilversum.
Hier staat het er nog steeds hetzelfde voor..gewoon ongi geworden steeds en de 26e hebben we het intake/info gesprek voor ivf icsi omdat IUI niet door kon gaan,destijds. mischien gaat er bij iemand een lampje branden??(o,a XXX??)
affijn, succes allemaal weer,ga nog even berekenen welke ronde voor mij gaat komen.(ben er niet zo mee bezig geweest)
gr. Petra uit V

Hi Petra,

Welkom terug.....goed je weer te horen.
Shit dat ook jij (net als wij) ook hier nog moet komen.

Maar ik moet nu heel snel weg...heb een afspraak.....
dus ik schrijf van de week nog wel hoe het verder is....

Liefs Flower

Hi Petra,

Natuurlijk herken ik je nog ik heb al die maanden met je meegeleeft, oa het trouwen en natuurlijk de minder leuke berichten, fijn om weer iets van je te vernemen hoe is het om in Vinkeveen te wonen woon je aan het water?

Is je huisje al lekker af?

Kun je het wachten op de 26 ste goed handelen of ????

succes en we spreken elkaar weer!
groetjes; Chili x

Hoi petra...

Tuurlijk gaat het lampje branden. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen hopelijk hoef je na de behandeling welke dan ook niet meer op deze site te komen maar ga je door naar de volgende zou heel mooi zijn. Veel succes

Hi, al helemaal gesetteld daar???
Lang wachten hoor op die IVF gebeuren, kan me voorstellen dat het je allemaal errug bezig houdt!
Ook ik huppel hier nog steeds rond, al is het dan een stuk minder positief dan in het begin, inmiddels hebben wij ook bijna een jaar proberen op de teller staan...

Wel, ik lees hier vast wel hoe de intake e.d. verlopen is!

Hoi Hoi. Natuurlijk ben ik je niet vergeten ! Ik dacht dat je geen zin meer had om hier te komen. Ik wist nog wel dat je ging verhuizen en met de aankomende behandelingen bezig was. Nu heb je dus een afspraak ? Waarom gaat dan die iui niet door ? Nou,ik heb echt een rottijd achter de rug. Vriendinnen die zo zwanger zijn en dat soort dingen. Bij ons wil het maar niet lukken en daar baal ik op het moment flink van. Maar volgende maand een feestje voor m'n verjaardag dus daar ga ik mij lekker op concentreren. Verder alles goed ? Tot gauw weer. XXX

Terug
Bovenaan