daar ben ik weer !!!

A

Anoniem

Guest
He meiden en dan vooral Swinnie

Ik ben er weer van 1 1/2 week vakantie. Met z'n tweetjes in een tent in zuidduitsland. erg gezellig, vooral als het wisselvallig weer is haha.
Nou de vakantie heeft ons wel goed gedaan. Redelijk veel geklust (in de goede periode) en mijn mannetje begint toch steeds meer interesse te tonen.
Wat dat betreft was het een vruchtbare vakantie. Of het echt vruchtbaar was weten we over een week.

He Swinnie wat lees ik nu...... (ik lees niet alles hoor is me veel te veel hihi)
Heb je een dipje meid. Komt allemaal wel weer goed. Mijn mannetje had er vooral in het begin moeite mee als ik wilde klussen. ik was nooit zo'n klusser en nu ineens wel. Daar hebben we ook wel een ruzie om gehad en wij zijn beiden te eigenwijs om het goed te maken, maar gelukkig waaide het wel over. Ook mijn man is voetbalgek en ik laat hem gewoon lekker. Eerst een potje voetbal en daarna klussen werkt ook wel goed hoor...
trouwens GEFELICITEERD met je baan!! SUPER zeg. Eindelijk weer lekker afleiding.

Voor alle andere meiden...
Sorry, maar het is voor mij geen doen om alles na te lezen, het zijn wel 10 pagina's !!
Voor alle zwangeren GEFELICITEERD
voor alle nieuwen WELKOM

zo nu ga ik maar weer verder met uitpakken en opruimen, tja moet ook gebeuren.

Liefs Daan

Hee Daan!   Welkom terug!

Ja dat had je verteld, klustijd in de tent! Lachen!!!  Nu maar hopen dat het ook nog geholpen heeft anders heb je voor nix zo onhandig moeten doen.

Ik ben ook weer net een paar daagjes terug online. Moet woensdag weer aan de slag en ga morgen nog even een dagje bij mijn zus en haar twee kindjes op vistite (één van 2 en één van 3 maanden), dus kan weer even "oefenen".

Wij zijn inmiddels ook weer aan de klus. Ik verwacht mijn eitje pas eind van de week, dus we klussen nog maar aardig door. Probeer deze maand wel wat afstand te nemen, dus niet meer zo vaak op het forum zoals ik in de vakantie deed. Maar met een fulltime baan plus huishouden gaat dat toch al moeilijker...

Mijn nod is 13 september, dus ik hoop heel hard dat 13 nu een geluksgetal is. Jij nog maar een weekje tot je nod hè? Spannend meid!! Ik ga heel hard voor je duimen en spring nog maar eens lekker naar de glitters van de andere meiden die zwanger zijn.

Liefs,

Tammy

Hoi Daaaaaannn!!!!

Pffff,daar ben je weer!!!!!

Jullie hebben een fijne vakantie gehad,zoals ik lees..veel geklust!!
Nou hopelijk werpt het klussen zijn vrucht af..hihi!

Het is je gegund!

Ik heb net ook al gereageerd op dat andere berichtje,sorry dat het me af entoe door elkaar loopt!

Liefs,Swinnie

Hee daan,

Fijn dat je er weer bent. En je hebt een "vruchtbare" vakantie gehad. Ik hoop dat hij inderdaad vruchtbaar blijkt te zijn.

Kus
talke

Terug
Bovenaan