Daar ben ik weer

Hallo,

Ik ben Jeanette,37 jaar, twee kids en vriend, hersteloperatie precies een jaar geleden.

Eind maart heb ik (in de negende week)dit forum verlaten en verruild voor het verlies en verdriet-forum, daarna het zwanger worden-forum en ,violá hier ben ik weer .

Precies vier maanden na de MK (22e) en ook precies een jaar na de operatie,trof ie doel en afgelopen donderdag testte ik positief,Yes!!!

Ik voel me zoveel beter dan de vorige keer, ik was vanaf dag 1 beroerd en nu voel ik me al twee weken helemaal happy.

Ik had m ´n negen-maanden-dagboek uitgegumd en deze keer ben ik begonnen met invullen met pen.

Ben ´s ochtends bij het wakkere worden misselijk en heb branderige borsten, als ik dat voel krijg ik vlinders in m ´n buik, ´t is tenslotte een goed teken.

In afwachting van het april-forum, blijf ik jullie gezelschap houden.

Liefs Jeanette
 
Hoi Jeanette,

Hardstikke goed man, gefeliciteerd.
Gek he, dat je een beter gevoel kan hebben. Ik heb dat namelijk ook. Gaan we samen hopen hahahaha

Ik ben 1 april uitgerekend. Ik zie je op het april forum. Stuur jij ook een mailtje naar de redactie dat ook jij erop wacht? (hebben een aantal al gedaan). Misschien komt het forum er dan wat sneller.

Groetjes
Miranda
 
Hoi miranda

Ik heb er donderdag, direct na het testen één naar de redactie gestuurd en gistermiddag weer.
Ik kreeg ook geen lees bevestiging dus ik hoop dat de redactie niet drie weken naar de zon is!!!!(ik gun ze het wel,hoor maar nu even niet!!

liefs Jeanette
 
Nee, lijkt me niet echt leuk nee, ik wil beppen met lotgenoten hahahahahaha.
Ben 1 april uitgerekend, zit dus al een aardige tijd op het april forum te wachten :) Welke datum ben jij aan de beurt???

Knufs
 
Ik ben op 15 april uitgerekend, op
1 april zijn mijn vriend en ik voor ´t eerst met elkaar uit geweest, twee jaar geleden, is voor ons dus een romantische datum.

Jeanette
 
Hoi Jeanette,

Heb nete een berekening gedaan via predictor.nl, en raad eens ben niet op 14 maar net als jou op 15 april uitgerekend.
Wacht ook op het april forum.
Zit nog met regelmaat op ons oude vertroude forum.......zwanger-worden!
 
Terug
Bovenaan