daar ben ik weer!!

A

Anoniem

Guest
hallo medezwangeren!
Ik ben weer terug, na helemaal niet zo lang te zijn weggeweest! Ik ben 9 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter en ben nu weer zwanger!! (volledig ongepland en onverwacht, we deden alles veilig!, maar nu al erg geliefd ) Ik weet het nog maar een dag, het is dus nog erg pril, maar ik kom hier dus ook weer lekker buurten. Zijn er nog meer mama's hier die erg snel op weer zwanger waren? En valt het mee??
Ik ben benieuwd
groetjes! Stephanie, mama van Lior (16-03-05) en zwanger van  ..?? (ehm... een week of 5!)

Hoi,

Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je nu zo snel weer een kleine verwacht.
Ik wilde dat ook maar mijn man zag dat niet zo zitten dus zit er straks tussen de eerste en 2e 2 jaar en 8 maanden.

Toen ik 2 maanden oud was, bleek mijn moeder alweer zwnager te zijn van mijn zusje. Ik was nog geen 1 en toen was ze er al! Volgens mijn moeder was het drukker dan een 2ling maar wel heel geweldig voor nu... We zijn nu beide getrouwd en moeder en zo groeien we nog steeds redelijk tegelijk op, we hebben heel veel lol met elkaar en zijn dan ook erg blij dat het bij mijn ouders zo gelopen is.

Ga er dus maar lekker van genieten, het zal druk worden maar oh zo gezellig!!

Groetjes Odette

hoi stephanie,

ik ben 4 augustus bevallen van een zoontje en ook weer zwanger.
t was ff schrikken in het begin want dit was niet gepland maar we zijn (nu we over de schrik heen zijn) heel erg blij met nog zo'n wonder!
ik ben 3 juli uitgerekend dus straks zit er 11 maanden tussen.
denk dat het voor mij erg druk word maar voor de kindjes er leuk!

liefs marlies

Terug
Bovenaan