daar ben ik weer..

helaas de ronde zonder hulp is niet geworden, nu moet ik een maandje aan de pil voor de 2e icsi behandeling, dus even rust. we kijken erg uit naar eind juli dan mogen we weer beginnen met de behandeling.Hopelijk kunnen wij dan ook zeggen na 21 rondes dat we dan ook papa en mama worden.
je blijft ermee bezig en ik droom er zelfs over...hoezo verlangen..?ben je er niet bewust mee bezig, dan wel onbewust.

gr. petra
www.wonderkind.web-log.nl

Hoi Petra,

Ik ben een poosje niet op het forum geweest, even afstand nemen (want je maakt jezelf gek heb ik het idee).

Maar ik heb begrepen dat jullie 1e ICSI poging niet gelukt is helaas.

Echt jammer voor jullie. Nu op voor de volgende poging.

Hopelijk dat het deze keer allemaal goed verloopt en dat het lukt.

Spannend allemaal.

Wijzelf kunnen 19 augustus beginnen met onze 1e poging. Benieuwd hoe   het allemaal gaat verlopen.

Heel veel succes en binnenkort lopen we allemaal met dikke buiken rond. Daar gaan we gewoon vanuit.....

Gr. Puck

Hoi Petra,
Fijn dat jullie weer onderweg zijn naar jullie volgende poging. Ik hoop zo dat het lukt! Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we naar de VU worden doorverwezen voor ivf/icsi. Vandaag een kopie van onze status in ons eigen ziekenhuis opgehaald. De VU stuurt ons een aanmeldingsformulier. Ik ben erg benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. We mogen nog wel 2 iui pogingen doen. Dankzij jou weet ik een klein beetje meer van het icsi gebeuren. Heel veel succes de komende tijd! groetjes

Hallo meiden,
ja, we zijn erg blij dat het weer aanbreekt..want je hebt toch iets nodig om naar uit te kijken!!
we hebben helaas geen embryo's in kunnen vriezen want van de negen waren er helaas maar twee goed genoeg gedeeld en de rest was in dit geval waardeloos.
maar de behandeling is me erg meegevallen dus ik zie er niet tegen op.
marco is al wel weer zenuwachtig zei hij...hij kan ook niet wachten tot we zwanger zijn!!
gr. van petra
 en jullie ook allemaal heel veel succes!!!

Terug
Bovenaan