daar ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, na een klein weekje zonder internet  en een weekend weg, ben ik er weer.
De internet verbinding was vorige week maandag de nek omgedraaid door mijn oude provider en helaas kwam pas afgelopen donderdag de nieuwe spullen voor internet plus bellen.   Ik heb me hier een uurtje mee vermaakt en in de middag kon ik weer bellen en internetten (toch wel handig om systeembeheerder te zijn  )
Mijn moeder is vorige week weer met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en het gaat niet echt goed. Mijn man en ik zouden naar New Castle gaan in Engeland en hebben het ziekenhuis gevraagd of dat geen probleem was (mijn moder heeft een ernstige longziekte die nu voor hartproblemen zorgt) Na het "ze is in goede handen, je kunt gerust gaan" zijn we vrijdag met de boot vertrokken voor een mini-cruise. Meiden ik kan het jullie aanraden........ geweldig. Champagne en tapas maken het wel erg leuk. Het op de wc kunnen douchen is een ervaring die je mee moet maken. We hebben goed gegeten, lekker gewinkeld in Engeland en een paar leuke films gezien, waaronder Happy Feet en little miss sunshine. Helaas was het voor mijn gevoel te snel afgelopen. De boot was gisterochtend om 9.25 aangelegd in Ijmuiden. Om 9.35 zaten we al weer in de auto en dus konden we om 10 uur thuis aan de koffie. We vonden dit toch wel een afknapper, ik wilde nog wel even verder genieten. Helaas......
Nu zit ik met mijn been te rusten, ik heb een gescheurde meniscus opgelopen 2 weken geleden.

Liefs

Lydia

Hee Lydia,
Fijn dat jullie lekker hebben genoten!!! Helaas met een iets mindere afloop.......
Hoe is het nu met je moeder? Nog hetzelfde?
Groetjes

Terug
Bovenaan