Daar ben ik weer

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Voor alle nieuwe gezichten onder ons (en dat zijn er veel zeg!) zal ik me even kort voorstellen.

Mijn naam is Belle ben 31 jaar en wij zijn nu ruim 3 jaar bezig voor ons eerste wondertje. Ik heb al 3 iui pogingen gehad zonder hormonen en ik ben nu bezig met de derde met hormonen (gonal F en pregnyl)
Vanwege onze verhuizing was ik even gestopt met "proberen", ik had nl erg last van bijwerkingen en spanningen.

Maar nu ben ik er weer. We zijn helemaal over en het huis is bijna af. Er moet altijd nog wel iets gebeuren, toch?

Vorige week ben ik weer begonnen met spuiten en vandaag (dag 10)  was ik bij de gyn en zij zag 2 mooie eieren (19   en 18 mm) dus vanavond pregnyl en donderdag de inseminatie. Tja, het gaat snel als je een wat kortere cyclus hebt.

Heel veel succes allemaal!

liefs, Belle

Hoi Belle,

Gezellig dat je er weer bent! Tjee, al weer je 6e poging..... Voor ons volgende week de 2e poging IUI in eigen cyclus. Na de derde poging zal er voor ons ook medicatie aan te pas gaan komen. Waarschijnlijk Clomid en Pregnyl, maar daar ga ik nog maar even niet vanuit....
Gaat het verder goed met je? Last van bijwerkingen of valt het wel mee?

In elk geval veel succes donderdag en zeker de komende twee weken op het wachtbankje. Over een weekje sluit ik aan!

Liefs en tot gauw!

Ginger

Hoi Ginger

ja 6 keer klinkt heel veel. Misschien dat ik daarom ook wel 3 met en 3 zonder noem.
En de hormonen gaven bij mij best bijwerkingen (denk ik) We waren ook bezig met een ander huis aan het kopen   en daar had ik wrs ook spanningen van. maar mijn bijwerking was dat ik pijn kreeg in mijn linker borst waar ik me erg zorgen om maakte. En dat ik het gevoel had dat mijn emoties erg gingen overheersen, zoiets van dat je niet meer logisch en realistisch kan nadenken (bijv over de pijn in mijn borst ik wist dat het door de spuiten kwam maarkon me niet overtuigen dat er niets mis was)

Maar ook dat ervaart iedereen anders. Tot nu toe heb ik nergens last van.

En jij moet nog een weekje wachten en dan mag je ook weer. Krijg je wel een pregnyl spuit of helemaal niets? Heel veel succes nog even en houd de moed erin!

Groetjes Belle

Hee Belle,

Welkom terug.
Fijn om weer van je te lezen
Ik ben een paar dagen echt effe niet op het forum geweest.
We zitten nu op mijn uitgerekende datum van onze twins en dat doet zeer....

Vandaar effe wat afstand genomen en proberen aan mezelf te denken.

Succes weer met alles.
Ik duim ook weer voor jou!

liefs,
mama Peet

Hallo allemaal,

Peet, wat een rot tijd voor je zeg! kan me voorstellen dat je hoofd dan even niet staat naar schrijven op het forum. Heel veel sterkte.

Bij mij zwemmen ze weer! ik hoorde de laborant tegen de assistent iets zeggen van : het zijn er veel of genoeg. of zoiets.
Het was natuurlijk weer gekkenhuis. De wachtkamer zat vol maar daar heb je dan gelukkig geen last van.

Dus nu maar weer wachten

groetjes,

Belle

Lieve Belle

Ik zag dat je weer op het forum was, maar kon je gisteren niet zo snel vinden. Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
Hoe is jullie huis geworden, zijn jullie helemaal klaar? Wij zijn al 2 jaar bezig en er komt eindelijk een einde aan (ja, pas ergens volgend jaar hoor, de huiskamer is onze grootste nachtmerrie)
Ik zal voor je duimen dat de zaadjes hun werk goed doen.

Liefs

Lydia

Hai Lydia,

pff 2 jaar aan het verbouwen... ik vond 3 maanden al behoorlijk ingrijpend. Ze hebben bij ons een uitbouw gedaan, en we hebben een nieuwe keuken laten plaatsen en de aannemer heeft de badkamer en de wc helemaal naar onze wens gemaakt en een plavuizen vloe in de keuken gelegd. Tja we hebben dus qua grote klussen zelf niets gedaan zo handig zijn we ook niet, haha. Het uitzoeken was al moeilijk zat.
We hebben wel zelf laminaat vloer gelegd en het een en ander geschilderd.

Verder hebben we dus luxe gedaan. Wel zelf verhuisd. Ging helemaal gweldig.

En nu wonen we heerlijk, volgend jaar kijken wat we met de tuin gaan doen (wie weet moet die wel kind-proof gemaakt worden) Laten we dat maar hopen.

Bij zwemmen de zaadjes iig weer, ik had trouwens 2 eitjes!!! Dus wie weet meer kans. Je zou toch denken dat het dan bij een eitje moet lukken. Pff, kan nu al bijna niet meer wachten.

groetjes   Belle

Terug
Bovenaan