Daar ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Het is lang geleden dat ik op het forum ben geweest.
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben geweest dan bij mijn eerste. En ik heb er een van bijna twee rondlopen, dus ik heb afleiding zat gehad (druk, druk, druk)
Nu ben ik (vervroegd) met verlof. Ik heb last van bekkenpijn en kan eigenlijk weinig .... jaaaaa, alleen mezelf er maar aan toe geven!
Dus ik heb nu alle tijd om me weer op internet te storten ...
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en jullie zullen me wel weer vaker zien ..... euh...lezen !!!

GR. Tanja (32 +3...... ben al aan het aftellen .... haha)

Hoi,

Als er kindjes rondlopen is het altijd moeilijk om tijd vrij te maken voor andere dingen. Hopelijk knap je een beetje op nu je vervroegde verlof is begonnen.

Syl
34 wk

Hoi,
Ja, ik merk al best wel dat ik nu een stuk minder doe. De dagen die ik normaal werk blijft mijn dochter naar de oppas gaan, dus dat scheelt echt wel.
We gaan ons er gewoon maar aan overgeven en er van proberen te genieten!
Tot nu toe heb ik me nog niet verveeld, maar zit pas een week thuis, dus weet niet wat er nog komen gaat.
Kamertje is in iedergeval klaar, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken!
Gr Tanja

Hoi Gizmo!

Doe het lekker rustig aan!!

Ik weet hoe het is om nog een kleintje rond te hebben lopen! Die van mij wordt 20 November 3 jaar...

Maar wel erg gezellig dat je weer "terug" bent!

Liefs, marielle

ja het is een stuk drukker met een koter er bij. Die van mij is nu 3 jaar en 3 maand en volop aktief. Ik heb sinds vandaag verlof!! Dus krijg nu wat tijd voor mij zelf maar het voelt wel vreemd hoor, een soort spijbelen zeg maar.

Nou geniet van je verlof en doe het rusitg aan met je bekken!

Monique

Ook ik heb een kleintje van net 2 rondlopen en je bent toch op een andere manier bezig met zo'n tweede zwangerschap. Ik heb al 7 weken verlof (zit in het onderwijs) heb me nog geen dag verveeld. Ik merk juist dat ik ondanks dat ik al een tijdje verlof heb ik nog wel wat voorbereidingen moet doen. Maar als mijn dochtertje slaapt ga ik vaak ook even liggen en als ze rondloopt dan lukt het me ook niet om heel veel te doen. De kleertjes zijn wel al gewassen en gestreken, maar ik moet nog even een lijstje maken met spullen die ik nog moet kopen.

Gr Christa

Ja, echt een gek idee dat ik pas begin februari weer aan het werk ga!
Maar ik vind het nu ook wel lekker om thuis te zijn. Ik merk gewoon dat het veel beter gaat en dan word het vanzelf wel makkelijker. Nog  een vergadering volgende week en dan zit het er echt op. Dan kan mijn officiele verlof beginnen.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die alle kleertjes gewassen en gestreken in de kast heb liggen. Met 27 weken dachten ze dat mijn bevalling zou gaan inzetten en ben ik als een bezetenen begonnen met wassen. Achteraf gezien zinloos, want als het echt was gebeurd had ik toch niets aan de kleren gehad !! Maar gelukkig was het loos alarm!

Wel leuk om zo weer op het forum met andere  zwangere te kletsen. Nu heb ik tijd zat !
Gr Tanja

Heerlijk zo'n kleintje die nog slaapt tussen de middag he Christa...... ik ben blij dat ze dat nog steeds doet...... want dan ga ik ook ff lekker onderuit!

Terug
Bovenaan