Hey Meiden,
Allereerst allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en dat onze wondertjes maar gezond ter wereld mogen komen.
De titel zegt het al........ben ik weer onze laptop was ff voor onderhoud weg en dat duurde een paar dagen haha das afkicken.
Maar hij is er gelukkig weer.............
Hier gaat het allemaal op mijn bekken na goed.
Daar heb ik echt veel last van maarja er is niet veel aan te doen, fysio wil helaas niet echt baten.
De bekkenband die ik heb is echter goddelijk!
Ons manneke doet het daarentegen geweldig, groeit goed en beweegt ook lekker.
Hij ligt nog wel in stuit........maar de vk zegt dat dat nog goed kan voor een 2de kindje in deze termijn.
Toch hoop ik dat tie snel besluit te draaien......
Heb alleen een tijdje terug gedroomd dat ons 2de kindje in stuit bleef liggen.............en ik dus in het zh moest bevallen......maar aangezien ik hiervoor een mk heb gehad en dit dus de 3de zwangerschap is.....tja klinkt allemaal misschien vergezocht maarja mijn dromen/gevoel willen nog al eens waar worden.
Ach we zullen zien morgen ben ik 29 weken dus heb nog ff positief blijven.
De zolder is zo goed als klaar.....morgen gaat mijn manneke hem stucen.
Verven en nieuwe vloerbedekking komt ook nog.
Ik ben heel trots op hem........het is echt super geworden!
Hoe gaat het verder met jullie??
liefs Louise
Allereerst allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en dat onze wondertjes maar gezond ter wereld mogen komen.
De titel zegt het al........ben ik weer onze laptop was ff voor onderhoud weg en dat duurde een paar dagen haha das afkicken.
Maar hij is er gelukkig weer.............
Hier gaat het allemaal op mijn bekken na goed.
Daar heb ik echt veel last van maarja er is niet veel aan te doen, fysio wil helaas niet echt baten.
De bekkenband die ik heb is echter goddelijk!
Ons manneke doet het daarentegen geweldig, groeit goed en beweegt ook lekker.
Hij ligt nog wel in stuit........maar de vk zegt dat dat nog goed kan voor een 2de kindje in deze termijn.
Toch hoop ik dat tie snel besluit te draaien......
Heb alleen een tijdje terug gedroomd dat ons 2de kindje in stuit bleef liggen.............en ik dus in het zh moest bevallen......maar aangezien ik hiervoor een mk heb gehad en dit dus de 3de zwangerschap is.....tja klinkt allemaal misschien vergezocht maarja mijn dromen/gevoel willen nog al eens waar worden.
Ach we zullen zien morgen ben ik 29 weken dus heb nog ff positief blijven.
De zolder is zo goed als klaar.....morgen gaat mijn manneke hem stucen.
Verven en nieuwe vloerbedekking komt ook nog.
Ik ben heel trots op hem........het is echt super geworden!
Hoe gaat het verder met jullie??
liefs Louise