Daar ben ik weer!

Hey Meiden,

Allereerst allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en dat onze wondertjes maar gezond ter wereld mogen komen.
De titel zegt het al........ben ik weer onze laptop was ff voor onderhoud weg en dat duurde een paar dagen :( haha das afkicken.
Maar hij is er gelukkig weer.............
Hier gaat het allemaal op mijn bekken na goed.
Daar heb ik echt veel last van maarja er is niet veel aan te doen, fysio wil helaas niet echt baten.
De bekkenband die ik heb is echter goddelijk!
Ons manneke doet het daarentegen geweldig, groeit goed en beweegt ook lekker.
Hij ligt nog wel in stuit........maar de vk zegt dat dat nog goed kan voor een 2de kindje in deze termijn.
Toch hoop ik dat tie snel besluit te draaien......
Heb alleen een tijdje terug gedroomd dat ons 2de kindje in stuit bleef liggen.............en ik dus in het zh moest bevallen......maar aangezien ik hiervoor een mk heb gehad en dit dus de 3de zwangerschap is.....tja klinkt allemaal misschien vergezocht maarja mijn dromen/gevoel willen nog al eens waar worden.
Ach we zullen zien morgen ben ik 29 weken dus heb nog ff positief blijven.
De zolder is zo goed als klaar.....morgen gaat mijn manneke hem stucen.
Verven en nieuwe vloerbedekking komt ook nog.
Ik ben heel trots op hem........het is echt super geworden!

Hoe gaat het verder met jullie??

liefs Louise

Hey,
Jij ook een gelukkig nieuw jaar!! en ik sluit me helemaal bij je wens aan ;-)
Ja erg he geen internet, ik was laatst de rekening vergeten te betalen (ik vergeet alles op het moment, zo erg) dus had 2dgn geen internet, snel betaald en betaalbewijs gefaxt,,haha,, ik kan ook niet zonder.
Hier gaat het ook goed en de kleine doet het super, vorige week een echo gehad en kindje groeit goed,, ik ben alleen zo blij als we een paar weken verder zijn!! Ben nog nooit zo ongeduldig geweest als nu, weet niet waarom,,haha,, wil gewoon 39wk zijn en lekker bevallen ;-)
De kleine is ook begonnen met indalen!
Slapen gaat steeds minder en veel last van mn spataders en kan wel de hele dag slapen, maar verder voel ik me super!!
Ik hoop voor je dat de kleine snel draait, ik heb wel eens gehoord dat het helpt als je je kleine visualiseerd en je voorstelt dat hij/zij draait, misschien waard om te proberen, ik heb er zelf geen ervaring mee,,haha
Wat fijn dat het kamertje opschiet, wij gaan nu ook beginnen, er hoeft niet zoveel te gebeuren, mijn man gaat 1muur verven en het bedje in elkaar zetten (we hebben een nieuw bedje, zelfde als de oude gekocht, en gebruiken daar de zij en achterkant van, de jongste heeft namelijk centimeters hout weg geknaagt,,Whaha) dan nog een nieuwe lamp en wat ass, neerzetten en klaar!
Liefs MJ

Goedemorgen! En jij ook nog een gelukkig nieuwjaar gewenst...
Ik zou ook niet zonder mijn laptop kunnen hoor. moest laatst een nieuwe aanschaffen, de oude was gecrasht dus pas dag later weer online... pff....

Hier alles prima, ben alleen doodop.... December is voor mij altijd een hele drukke maand.... (voor de meesten, maar ik heb buiten de vaste feestdagen 15 verjaardagen staan....) Mijn beebkamer is compleet af.... en ik kan daar uren vol geluk staan kijken... moet alleen nog ff weten hoe ik dat bedje op moet maken.... zit er nu leuk omheen gevouwen.. krijg het niet voor elkaar.. GRRR frustrerend.....

Hoop dat je bekkenband goed werkt en dat je er minder last van hebt als je hem draagt. ik heb geen bekkenproblemen (nog niet :D) ben nu 28w2d hebben nog wel ff te gaan...

Van mij mag het wel al maart zijn, niet dat ik het niet meer zie zitten met die dikke buik, maar gewoon omdat ik heel erg uitkijk naar ons kleine wondertje.... :D

Liefs Anna

Hallo, jullie ook een gelukkig nieuwjaar. Hier gaat ook alles goed. Vorige week op de groeiecho was ook alles goed met de baby. Begin er nu toch ook wel naar uit te kijken. Eerst kon het me niet langzaam genoeg gaan, ik zie namelijk behoorlijk op tegen de bevalling. Maar nu begin ik toch wel nieuwsgierig te worden naar de baby.
Hier is het kamertje zo goed als af, hoefde niet veel aan gedaan te worden, de jongste is er net uit.
Alleen het ledikantje weer even in elkaar zetten.
@ Anna, dat had ik bij mijn eerste ook met het bedje opmaken. Dacht ik dat ik het eindelijk goed voor mekaar had, komt de eerste dag de kraamverzorgster, rukt alle lakentjes van het bedje en doet het vervolgens toch op haar eigen manier hahahaha. Zou me er niet te druk om maken.
Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan