Daar Ben Ik Weer!!!

Hallo Dames,

Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest....
nu ben ik er dus weer en ga ik jullie weer op de hoogte houden... we moesten eigenlijk over een half jaar terug kommen...maar dat hou ik echt niet vol.... nu is het 3 maanden geleden dat we voor het laats in het ziekenhuis waren geweest... en die 3 maanden ook weer flink der tegen aan gegaan :p maar het is alsnog niet gelukt... dus ik had tegen me vriend gezegt als ik deze maand weer ong word dan gaan ik bellen.... want ik wil en ik kan gewoon niet meer wachten....onderhand zijn we alweer anderhalf jaar verder.... duurt gewoon telang... dus ik had vandaag gebelt naar het ziekenhuis.... ik was vanochtend dus ong geworden...OKE TELEFOON IN DE HAND EN BELLEN MAAR..!!!!

en gelukkig ben wel 3 maanden te vroeg maar 18 maart moeten saampies naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken of ze ons kunnen helpen..

ik hoop dat het dan gaat lukken....

nou bij deze horen jullie 18 maart meer van mijn.... EN HOE IS HET MET JULLIE ALLEMAAL... IK HOOP DAT HET GOED GAAT MET JULLIE EN DAT ER AL IETS MOOIS IN AANMAAK IS :D

Groetjes & xxx Brenie

he meis, is echt balen he, wij zijn ook al anderhalf jaar bezig en 2 miskramen gehad, moest nog 1 keer bloedprikken voor progestoron en als die goed was dan konden ze niks meer voor me doen.

moest dus 21 dagen na de 1srte dag van me menstruatie, maja nu blijk ik dus zwanger tezijn, dus alles kan meis hou moed.

s6 ermee

Hoi Hoi,

Zeker balen daarom had ik nu ook echt zoiets van ja....nu ga ik gewoon weer bellen...!!!

gelukkig ben je zwanger...!!! Heel Veel Geluk Toegewenst....

En Ik Denk Ook Wel Dat Het Goed Komt.... Maar Het Duurt Gewoon TeLang.... :D

Thanxxx...

En Genietse Van Jullie ZwangerSchap

Terug
Bovenaan