Daar ben ik weer!!

Hoi Meiden,

Bedankt voor al jullie reacties. Gisteren werd ik ingeleid en zijn ze begonnen met gel na 4 uur weer gekeken en niks veranderd weer gel. Om 16:30 kreeg ik weeen en die kwamen heel regelatig om de 3 min en ze deden ook zeer. Manlief naar huis gestuurd en gezegd bel wel als het serieus wordt. Ik had heel veel last van de onderzoeken en last van mijn been dus pijnstillers gehad. Om 19:30 weer gekeken door de vk en weer toucheren en was nog steeds niks veranderd. Ik was helemaal kappot en was ook boos van hoe kan dit nou? Zijn mijn vliezen wel echt gebroken? Wanr dan was het toch wel op gang gekomen. Ja nou ja dat wisten ze niet zeker. Dus ben ik ff flink uit mijn slof geschoten en ook aangegeven dat mijn lichaam nog niet klaar is anders was het wel veranderd. Ze hebben toen om 22:45 mij een spuit gegeven dat ik een beetje kon slapen en heb ik geslapen tot 3 uur vannacht.

Vanmorgen kwam mijn man en ik was helemaal stuk de weeen waren afgezakt. De verpleegkundige en vk kwamen op de kamer en heb ik het er over gehad hoe ik erover dacht en dat ze eerst maar eens goed moesten nakijken of het daadwerkelijk wel vruchtwater was. Nou dat hebben ze vanochtend gedaan en er kwam nu uit dat het waarschijnlijk toch geen vruchtwater was dus de boel aan het forceren terwijl het niet nodig was. Gyn op de kamer geweest en een echo gemaakt en die was ook goed ook het vruchtwater. Was heel erg dubbel ik wist niet beter of het was vruchtwater wat hun zeiden en nu weer niet ik wilde ook geen risico voor de kleine nou dat is er nu gelukkig niet en de kleine doet het godzijdank uitstekend. Dus heb ik ze gelijk gezegd ik ga lekker naar huis en kom wel terug als het echt begint.

Nu komen ze morgen en maandag een CTG maken thuis en moet ik dinsdag naar de gyn. Heb wel weer veel last van weeen en volgens mijn eigen vk is de kans er wel dat het nu alsnog door gaat zetten omdat ik 2 x gel heb gehad maar ik wacht het rustig af. Mijn vk was ook heel erg boos geworden toen ze in het zh kwam om mij op te zoeken en dat ik naar huis was en hoe het allemaal gegaan was ze zei dit is niet een normale manier zei ze tegen mijn man want ik lag vanmiddag op bed.

Sorry voor het lange verhaal maar wilde het toch met jullie delen en dat ik nog steeds op de lijst kan blijven staan van de zwangeren.

Liefs RH

meid dus je mag nog steeds bij ons blijven wachten!! wat een spul joh.. idd niet netjes beetje aso vind ik je eerst aan van alles leggen en dan uiteindelijk toch maar weer stoppen wat zei je en bedankt?
zou wel mooi zijn als het nu vanzelf kwam is nog steeds de beste manier zeggen ze vaak.. succes ermee en anders hou nog ff moed

Mama van Lot,

Ik was allang blij dat ik naar huis mocht. Mijn vk was echt heel erg kwaad geworden daar in het ziekenhuis en die heeft vanmiddag ook tegen mij gezegd als er iets is eerst naar ons bellen dan gaan wij met jou mee naar het ziekenhuis ondanks dat het zh dat niet wilt hebben.

Vindt het fijn dat ik nog steeds samen met jou eind deze maand ben uitgerekend.

Liefs RH

je zou denken met al die ervaring dat ze het wel weten he

goed voor jezelf opgekomen

laat die kleine maar uit zichzelf komen, en fijn dat de vk nu meegaat ongeacht wat ze daar willen

bij mij werkte de gel direct maar ja ik was 39+ en er klaar voor. daarbij kan ik niet tegen hormonen, daardoor is die hele zwangerschap nl zo slecht gegaan dus ik wist dat met hormoongel mijn lichaam helemaal zou beginnen. maar jij moet idd nog ff en als je lichaam na 2xgel nog niet reageert is het ook wel duidelijk

succes met de laatste loodjes

Nou ja mijn mond valt hier open van verbazing. Alsof het niks is :S Je weet toch zeker wat je aan het doen bent. Heel goed van je dat je zo duidelijk bent geweest naar deze mensen...!!
En nu gewoon lekker wachten tot hij/zij inderdaad zelf bepaald wanneer hij komt.
Welkom terug bij de wachtrij :D
Liefs nelie

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ja het slaat helemaal nergens op. Vanmorgen is de verpleegging geweest om te monitoren en alles was goed. Zij vertelde dat ze nog steeds vermoeden dat het gebroken vliezen zijn dus nu snap ik er helemaal niks meer van! Ik ga morgen eerst contact opnemen met mijn eigen vk.

Liefs RH

Terug
Bovenaan