daar ben je dan even klaar mee: zwangerschapsreuma

vandaag naar de gyn geweest en met mini was alles goed. Hij vroeg of ik nog klachten had: ja ik heb nogal last van mijn gewrichten. Na wat onderzoek kwam de conclusie: zwangerschapsreuma. Ik was nogal overdonderd en heb wat op internet gezocht. Maar kan er eigenlijk niks over vinden. Naar de reumatheloog heeft geen zin, omdat ik toch niks mag slikken. Ik heb er eigenlijk nog nooit iets over gehoord. Zal van de week even bij de huisarts om informatie vragen. Baal wel stevig. Dacht dat het met een onstoken arm wel ongeveer klaar was (wat nog steeds niet over is trouwens, maar zal wel door de reuma zijn) Nu sinds een week zijn het ook de enkels knieen en schouders.

Sorry voor mijn klaagzang dames maar ik zou jullie op de hoogte houden, Daar hoort de ellende ook bij hahahahaha.

he jakkes ik heb er wel eens van gehoort.
en klagen mag best hoor iedereen heeft ervaren dat een zwangerschap niet altijd van een lijedakje gaat

dus klaag er maar lekker op los

oh,dat is geen goede nieuws en klaggen mag altijd hier vinden wij niet echt hoor!

Succes en niet te veel denken,alles komt goed en geniet van jou zwangerschap dat geeft jou energie.

en hou ons op de hoogte

heeeey meis,

das enorm vervelend. ik heb zo ie zo reuma, zwanger of niet.
maar heb er nog nooooit zoveel last van gehad als in en na de zwangerschap.
daar in tegen haD IK DOOR AL DIE HORMONEN TOTAAAAL GEEN LAST VAN MIJN adhd.
iK HOOP DAT JOU REUMA OOK ALLEEN TEMAKEN HEEFT MET JE ZWANGERSCHAP, DE BELASTING OP JE LICHAAM, MISSCHIEN TOCH OOK EEN BEETJE DOORDAT DE TWEEDE X BEST SNEL NA DE EERSTE IS.
geen idee waarom mijn laptop opeens gaat schreeuwen, sorry.

wat mij nog het meeste hielp was rust, ritme en regelmaar. oja en warmte en veel knuffels van marc. marc mag je dan weer niet van me lenen, dus hopelijk is jou hubbie ook van de knuffels.

doe kalm aan. voor zo ver dat gaat.
dikke knuf (die heb je dan maar vast binnen)
smooty

Lekker die knuffel smooty. heb er van genoten hahaha. Ben er achter dat het acute reuma is. En met een beetje geluk kan ik er vanaf komen. Ik heb inderdaad veel aan warmte maar als het te warm wordt krijg ik juist weer meer last. Even blijven zoeken naar wat werkt voor me (ook niks nieuws wat mijn rug was al een drama) Neem braaf de hulp van mijn moeder aan, al druist het helemaal tegen mijn principes in. Manlief is heel behulpzaam en 's avonds gelukkig ook een warme knuffelbeer. Bedankt voor de support dames.

Terug
Bovenaan