Daar beneden scheren??

Hallo iedereen!

Deze vraag wil ik al heel lang stellen maar hij is een beetje stom.
Stel het daarom steeds uit

Ik kan er namenlijk niet meer bij,...
Het staat er nu dus niet zo mooi bij als anders.
Gaan jullie het speciaal nog scheren voor de bevalling??

Zucht, stom he?!!! Mama Natas 40wk+3

Hoi Nataz

Nou ik vind het geen stomme vraag hoor!
Een week voor ik ging bevallen vond ik ook dat het er niet meer uit zag en wou het ook 'even' bijwerken. Door die dikke buik zag ik natuurlijk niks dus deed ik het voor de spiegel. Ik ging lekker te keer want het was al weer lang geleden, alleen toen ik klaar was was het resultaat wel erg sexy, lees mini!
Mijn man vond het wel leuk 'het is nu weer net als eerst!' maar ik dacht alleen maar aan de bevalling!!
Gelukkig ging mijn zus mijn bevalling doen en had ik het diezelfde dag nog, een beetje lacherig, tegen haar gezegd (dan was ze maar voorbereid vond ik).
Ik beviel een week eerder dan uitgerekend dus mn zus heeft weinig last van haar gehad tijdens de bevalling haha.

Maarre als ik jou was zou ik het gewoon lekker bijwerken hoor!

succes met de laatste loodjes!

Liefs Jessy

Ik was aan het rondneuzen op andere formus en kon het niet laten even te reageren op deze topic! Ik ben van het december forum (4 december uitgerekend) maar ik heb al een behoorlijke buik en herken dit probleem... Ik kan niet meer om de bult heen kijken!
Mijn oplossing: Laat het door je partner doen! Mijn man heeft het ook pas bij mij gedaan, dat was een leuke komische ervaring... We hebben er samen hard om kunnen lachen en over het resultaat was ik ook erg tevreden!

Succes!
Cathelijne

Bij mij heeft mijn man het ook steeds bijgewerkt. Elke zondagavond onder de douche, zat ie op zijn knieen mijn onderkantje te scheren  Hij nam het wel echt serieus en was altijd heel trots op het resultaat (een keurig streepje). Tot 2 weken voor de bevalling heeft ie het gedaan en op de avond ervoor vroeg ie: "Moet ik je niet bijwerken?"   Ik had er op dat moment niet zo een zin in, dus wat denk je... op het moment supreme had ik toch nog een lelijk bosje vanonder waar ergens nog een streepje in te herkennen was... Maar neem van mij aan: dat kan je op dat moment echt geen bal schelen! Ik had het er nog met een verpleegster over in het ziekenhuis, die zei: "ik kijk niet naar bikinilijntjes, ik zie hechtingen en of alles mooi heelt." Ze zei er nog wel bij dat "een bepaald soort  vrouwen"  gewoon een hele bos heeft daar, maar dat ze daardoor niets minder zijn dan anderen, haha.
Aan de andere kant: zodra ik thuis was en onder de douche ging heb ik gelijk de boel bijgewerkt, dat was zo gek om dat weer zelf te kunnen doen na zo'n tijd!

Succes!

Terug
Bovenaan