Daar ga ik weer....

A

Anoniem

Guest
Ronde 4 en deze week en komende week mijn eisprong (als het goed gaat). Dus eerst ovulatie testen ,tarwekiemolie (ik heb geen capsules alleen echt die olie echt te smerig voor woorden ) ,foliumzuur, klussen, klussen, klussen (wat een straf    haha) en weer 2 weken wachten. Gelukkig hebben we net een nieuw huis en daar hebben we een hoop drukte mee ( als er nog maar tijd is voor bedklussen tussen alle andere klussen door), dus ik heb lekker wat afleiding. Ik ben alleen begin deze week 4 dagen ziek geweest. Echt buikgriep (details laat ik maar achterwege.) Zou dit van invloed zijn op mijn eisprong???.   Afwachten maar weer....
groetjes Pam

hoi pam,

hopelijk helpt al die afleiding. ik hoop voor je dat het raak is.
veel succes
groetjes mayo

Hoi Pam,

Op het moment is het voor mij ook nog wel uit te houden, inderdaad  veel klussen de komende twee weken en dan maar weer wachten tot in ieder geval 13 april.
Baal er echt van dat m'n cyclus ook 35 dagen kan zijn want dan duurt  t nog langer. (anders hadden we 6 april onze NOD gehad en dus kunnen testen)
Ik gebruik geen ovulatietesten en heb ook nog geen tarwekiemolie(capsules) gehaald, we laten de natuur maar gewoon even z'n gang gaan zoals dat zo mooi gezegd word.
Ik weet eigenlijk niet of griep ofzo  invloed kan hebben op je eisprong maar ik denk dat je daar ook niet teveel bij moet stil staan, als ie in ieder geval maar komt, toch?
Succes de komende weken!

Liefs Fem(mi)      

Hoi pam,

Afleiding helpt vaak wel he? ik zit helaas werkloos thuis en verveel me dood.... w88 duurt dan echt heel lang...( nog geen echte ervaring mee, pas rond 1)
Mijn nod is ook over 2 weken, 3 april als de cyclus netjes verloopt....

Hoop voor je dat het raak is deze ronde, klus ze nog (op allebei manieren )!

Groetjes Roseliek

Terug
Bovenaan