daar gaan de mooie krullen :o(

Hier een fotootje van de achterkant van Brenda`s koppie.... ze trekt nogsteeds aan haar haren, Samantha sinds vorige week ook. ik kom steeds volledige krulletjes tegen als ik ze uit bed haal. snik snik.... heb ze vandaag in bed gelegd met een staartje in, maar jammergenoeg zonder succes. dit was de oogst om 10 uur  vanavond (om 12 uur lag er nog 1). brenda was om 9 uur alweer wakker.
op de foto ziet ze er door de flits wel wat kaler uit dan in werkelijkheid, maar het scheelt niet veel.

gelukkig is samantha's haar aan de achterkant nog aan de korte kant dus valt er nog weinig vast te pakken, maar aan de zijkant krijgt ze ook al kale plekjes. ik vind het zo zonde, kan bijna janken als ik hun koppies zo zie.....

heeft iemand tips???

Ach, wat zonde! Jammer joh Petra, ik ben alleen bang dat je er niks tegen kan doen.
Trekken ze dan zo hard, of is het gewoon nog het babyhaar wat uitvalt en dus nog aardig los zit?
Ik hoop dat het vanzelf weer terugkomt. En dan ook zulke mooie krullen natuurlijk!

Ikzelf en mijn man hebben flinke krullen, maar Janneke..? Nee hoor, helaas..

x Marina

Ach............wat zonde!!!!
Ik denk net als Marina dat het nog wat babyhaar is wat nog erg los zit.
Maudy werd geboren met prachtig donker haar, dat werd steeds pluizeriger en minder, tot dat ze bijna kaal was met 4 maanden, en nu wordt het toch weer dikker en langer...........ik denk dat dit even een fase is.
Als ze het echt bewust uit haar koppie trekt, zou ik eens naar een osteopaat gaan ofzo, misschien heeft ze ergens last van??
Maar nogmaals, ik denk dat het even een fase is, en dat daarna hun haartjes weer dikker worden...........

Kus Rimke

Terug
Bovenaan