daar gaan we dan..bijna naar bali

Hoi allemaal...bijna is het zo ver! Met de hele familie naar bali..Mika is nu bijna 6 maanden en in het begin dacht ik echt waar zijn we aan begonnen?! echt terug kon ik niet want mij lieve ouders nemen ons mee daarheen vanwege hun 25 jarig huwelijk(pa is hertrouwd)..alles was al geboekt,dus zodoende. Ik heb maanden in de stress gezeten want durfde echt niet met zo'n kleintje. Maar als ik zie hoe goed Mika het doet..en hoe vrolijk hij is..amper last heeft van de hitte van de afgelopen weken ben ik wel gerustgesteld!
maar toch..het is een hele onderneming en daarom ook erg spannend!
Ik wilde iig graag weten of er meerdere zo ver zijn weggegaan met hun kleintje?En hoe beviel dat in het vliegtuig?

Liefs Inge
 
hoi inge,

ik heb geen ervaring met lang in het vliegtuig zitten met zo'n kleintje.
wij gaan met de auto altijd max 2,5u rijden op vakantie. en dat is voor esmee (nu 21 maanden) al lang zat.
hopelijk gaat alles goed en heb je een fijne vakantie.
ben benieuwd
 
Hoihoi...wij zijn nu een weekje terug en mika heeft het geweldig goed gedaan!! alles is meegevallen..het vliegen..de reis .. het weer! alles.ik helemaal blij natuurlijk.Wel weet ik dat ik het een 2e keer niet meer doe met zo'n kleintje omdat het een heel gesjouw is..nu is bali ook niet echt kindvriendelijk wat betreft de trottoirs(dus heel veel tillen..arme wij).
volgend jaar heerlijk burgelijk naar de camping;-)
maar trots zijn we wel op die kleine man...

XXX
 
Terug
Bovenaan