Daar gaan we dan...

Na 13 pogingen en een mislukte poging om mijn cyclus in beeld te krijgen gaan we nu met hormoonpillen starten. Ik had nog een beetje hoop dat deze maand zou blijken dat het zonder medische molen zou lukken maar het rare gevoel in mijn buik en de eerste pukkel op mijn voorhoofd verraad dat het toch weer niet zo mocht zijn.

Dus nu wachten op dag 3 en dan 5 dagen pillen gebruiken. Op dag 10 naar het ziekenhuis. Ben zeer benieuwd of de cyclus nu beter gaat lopen. Bij de vorige poging om de eisprong te monitoren kon ik 8 keer voor niets een echo laten maken en vertelde ze me op cyclussen 30 dat ze de eisprong hadden gemist.

Ik heb geen idee wat ik moet verwachten aan bijwerkingen van de hormonen. Hoop maar dat het meevalt, ben nu al niet te genieten :)

Ik zit ook weer te wachten om te kunnen starten. Ongesteld worden en dan inderdaad dag 3 t/m 8 clomid. Hier is het een echo op dag 9. Ik had de vorige keer heel veel last van bijwerkingen maar hoop dat het nu minder is. De eerste 3 maanden had ik er trouwens niet veel last van. Dat werd langzaamaan meer. Ons kereltje is vandaag 20 weken. En die bijwerkingen? Die ben je dan snel vergeten.

Succes met de clomid!! Hopelijk vallen de bijwerkingen mee maar zoals supertje ook schrijft hoe langer hoe meer. Net een stapel effect. In tweede ronde IUI had ik ook meer last van de hormonen. Dan wel geen clomid maar fostimon maar goed....

Succes hopelijk snel goed nieuws!!!

Terug
Bovenaan