daar gaan we weer......dag 36

A

Anoniem

Guest
Pfff ik word zo moe van mijn cyclus. Er is geen touw aan vast te knopen!
We hebben deze maand maar één keer serieus geklust, dus volgens mij zal ik niet zwanger zijn, maar ik ga wel weer recht op de 40 dagen af.... Weet iemand wat normaal is? Of is een cyclus van 40 dagen (ofzo, is nooit gelijk) heel normaal?

Nou ja, we wachten weer
Liefs Annet

tja wat is normaal.
vlgns de boekjes is 28 dagen normaal ,maar vlgns mij heeft de helft van de vrouwen een langere.   ik persoonlijk ben nu meer als een jaar gestopt met de pil en heb sindsdien precies bijgehouden wat mijn cyclus is.   nou hij is nooit hetzelfde. een jaar lang rond de 4 a 5 weken geweest en ineens 7 weken en toen weer 4 weken enz enz
ik heb het bij de huisarts nagevragen en hij zegt dat het door allerlei factoren kan veranderen.     40 dagen is lang   en ik weet niet of je pas metde pil bent gestopt ofzo, dan ligt het zeker daaraan.   zoniet dan zal ik toch voor de zekerheid de huisarts bellen zeker omdat je bezig bent, kan nooit geen kwaad  .

Hoi Annet,
Wat irritant is dat hé? Tja een normale cyclus......Ze gaan meestal uit van een cyclus van 28 dagen maar dat is toch epr vrouw verschillend. Ik heb altijd een cyclus gehad van 35 dagen, heel regelmatig. Sinds de bevalling was dat 31 dagen maar de laatste tijd is het bij mij er onregelmatig: 31-37-30-42 (!!!!), geen touw aan vast te knopen dus. Als ik uitga van een cyclus van 31 dagen ben ik nu 2 dagen overtijd maar ja het kan net zo goed weer een hele lange cyclus zijn. Zo super vervelend! Is jouw cyclus onregelmatig of altijd rond de 40 dagen? Sinds kort slik ik teunisbloemolie-capsules. Dat is voor een regelmatige cylcus, misschien ook iets voor jou?
Sterkte!
Groetjes Tara

Terug
Bovenaan