daar gaan we weer

dag dames daar gaan we weer het enige wat ik ermee bedoelde is dat de niet zwangeren ook hun vragen bij de zwangeren moeten kunnen zetten zonder afgezeikt te worden laten we het gezellig houden zeg wat kinderachtig dit geld voor de zwangeren die denken dat wij negatief over hun allemaal zijn en dat is dus absoluut niet waar gr manuela

Ik weet dat het moeilijk is om je genuanceerd uit te drukken op schrift, (leestekens zouden wel iets schelen denk ik) Maar ook ik bedoel het gewoon goed. Waarom schelden? Hou het dan vriendelijk, dan kunnen ze je ook nooit iets verwijten.
Als je ooit een vraag hebt stel hem maar aan mij persoonlijk, misschien kan ik je helpen. Nou, zo is alles een stuk duidelijker toch?
Grtz Muty dekwaadsteniet...

Hoi hoi,

Ik ben van het zwanger-zijn-forum. Ik kom hier altijd nog even buurten en lees jullie berichtjes en vragen en kijk waar ik kan antwoorden, kan helpen!! Wordt op het zwanger-zijn-forum wat moe van al dat gezeur en mn van die ene anoniem. Ik kom geregels nog kijken en help waar ik kan... Hoop dat dat wel geaccepteerd wordt...

Succes allemaal, liefs Sas.

Hoi Hoi,

Ja, ook ik kom van het zwanger-zijn forum, maar ik ken jullie onzekerheid dondersgoed! Mijn vriend en ik zijn 19 maanden bezig geweest en ook ik ben weleens overtijd geweest en daarna ongi, vreselijk!

Zo erg vindik het niet dat jullie komen en ik denk ook niet dat de anderen zich daar zo aan ergeren, maar jullie stellen elke keer dezelfde vraag...Wij kunnen namelijk niet zien of jullie zwanger zijn. In die 19 maanden van mijn proberen had ik ook elke maand kwaaltjes, maar de enige die wist of ik zwanger was is de test. En ja, het is moeilijk om te testen, want als ie negatief is, ben je gelijk al je hoop verloren, ik weet het. Maar sommigen van jullie (lees sommigen!) doen net of het een schande is als je al zwanger bent. Dat wij ons moeten schamen, omdat zij het nog niet zijn. Das ook niet leuk!

Maar goed, meiden laten we het leuk houden en gewoon praten over de onzekerheden...

Succes!

Liefs Mariska 2
p.s. ik schrijf hier ook niet mijn ervaringen van mijn zwangerschap, want dat wordt ook niet in dank afgenomen, logisch. Maar omgedraaid moet het wel kunnen en anders zijn we arrogant, snappie, beetje meten met 2 maten.

hoi hoi,bedankt voor jullie reaktie,maar niet iedereen weet altijd dat er dezelfde vraag wordt gesteld.
maar sommige blijven er over doordrammen en dan kan ik me mond niet houden,en het is echt niet voor alle zwangeren bedoeld,en wij misgunnen het jullie het echt niet,en inderdaad laten we het leuk houden gr manuela

Terug
Bovenaan