Hoi Hoi,
Ja, ook ik kom van het zwanger-zijn forum, maar ik ken jullie onzekerheid dondersgoed! Mijn vriend en ik zijn 19 maanden bezig geweest en ook ik ben weleens overtijd geweest en daarna ongi, vreselijk!
Zo erg vindik het niet dat jullie komen en ik denk ook niet dat de anderen zich daar zo aan ergeren, maar jullie stellen elke keer dezelfde vraag...Wij kunnen namelijk niet zien of jullie zwanger zijn. In die 19 maanden van mijn proberen had ik ook elke maand kwaaltjes, maar de enige die wist of ik zwanger was is de test. En ja, het is moeilijk om te testen, want als ie negatief is, ben je gelijk al je hoop verloren, ik weet het. Maar sommigen van jullie (lees sommigen!) doen net of het een schande is als je al zwanger bent. Dat wij ons moeten schamen, omdat zij het nog niet zijn. Das ook niet leuk!
Maar goed, meiden laten we het leuk houden en gewoon praten over de onzekerheden...
Succes!
Liefs Mariska 2
p.s. ik schrijf hier ook niet mijn ervaringen van mijn zwangerschap, want dat wordt ook niet in dank afgenomen, logisch. Maar omgedraaid moet het wel kunnen en anders zijn we arrogant, snappie, beetje meten met 2 maten.