Daar gaan we weer!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Zaterdag is mijn NOD. Nou had ik me voorgenomen er wat minder mee bezig te zijn. Niet dus! Ik voel natuurlijk weer van alles. (zoals iedere maand) En het kan beide kanten op, want ik heb verschijnselen van ongi worden en van zwanger zijn. Ik word er gewoon gek van! Hopelijk is het snel zaterdag. Dan weten we meer.

Voor ieder die in de zenuwen zit: Ik voel met jullie mee! En ik duim voor jullie!
Voor de dames in de klusperiode: Veel plezier!
Voor de dames die ongi zijn: Erg vervelend. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Erg he, dat wachten! En zeker ook het denken van zal het wel of zal het niet....

Zondag is mijn NOD. Misselijk, raar gevoel in mijn buik, bepaalde luchtjes kan ik niet meer hebben en trek in chocolade dat ik heb!!! Maar dat zegt allemaal niets. Het is gewoon afwachten.  Overigens ben ik pas in ronde 1, dus ik mag in mijn handjes knijpen als ik echt zwanger ben. Bij mijn eerste duurde het ook niet lang (5 rondes).

Afwachten en we houden elkaar op de hoogte.....

Groetjes Joline

Hoi Kat,

Hier nog een zaterdag nod-er! Bah...wat vind ik dat wachten altijd erg zeg!
Maak mezelf helemaal gek! Voel vanalles....kan zwanger zijn maar kan ook van mijn naderende ongesteldheid komen! Afwachten dus...
Ga voor je duimen!!

Liefs Anne

hoi allemaal, ik heb precies hetzelfde als jullie; gek wordt je ervan...

Maar ik voel al weer mijn gebruikelijke maandelijkse hoofdpijn opkomen dus ik ben bang van niet, helaas.

Ben nog niet zolang op het forum maar voel mij er wel helemaal thuis. Kan ik toch lekker meegenieten en babbelen als afleiding voor het wachten tot zaterdag, mijn nod. Maar waar is NOD toch een afkorting voor? Zal wel heel simpel zijn... Net als die lijst; wat is dat toch?

Ik heb van vriendinnen gehoord dat ze voor de positieve test niets apparts hebben gevoeld. Dat hou ik maar steeds in gedachten.

Een van de allereerste verschijnselen kan zijn dat je gevoelig (bloedend) tandvlees hebt. Dat wist ik eerst ook niet. Hebben jullie nog van dat soort rare dingen gehoord.

Ik wacht in spanning met jullie af.

liefs

ps. ronde 3, eerste kindje

Helleuwww,

Ik hou voor het gemak (nouja!) maar even twee data aan: woensdag 27 en zaterdag 30 juli. Ik had de vorige keer namelijk een cyclus van 25 dagen, dus als ik 30 juli nog niet ongesteld bent wordt het wel heeeel spannend.
Ik voel nog helemaal niks, maar dat voelde ik ook niet toen ik zwanger was.
Ik ga er maar niet vanuit dat het gelijk de eerste keer raak is. Wat ik trouwens wel weer helemaal vergeten was van de eerste keer is dat lange wachten! . Djiezus wat duren die  weken opeens lang zeg! Was de vorige keer in ronde 3 zwanger en ik weet nog wel dat ik  dat al  veel lang vond .

Ik heb trouwens nog nooit gehoord van bloedend tandvlees als symptoom dat je zwanger kan zijn, wel als je al maanden zwanger bent.

Meisjes, allemaal succes met wachten!

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan