Daar gaan we weer!

Hoi allemaal,

Zaterdag is mijn NOD. Nou had ik me voorgenomen er wat minder mee bezig te zijn. Niet dus! Ik voel natuurlijk weer van alles. (zoals iedere maand) En het kan beide kanten op, want ik heb verschijnselen van ongi worden en van zwanger zijn. Ik word er gewoon gek van! Hopelijk is het snel zaterdag. Dan weten we meer.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Spannend he, zo'n wachtweek. Ik heb ook zaterdag mijn NOD. Kunnen we samen aftellen!!

Maar voor mezelf geloof ik er niet in deze maand. Ik voel niks anders dan anders en mijn temp is ook niet hoog genoeg. Dat had ik wel toen ik zwanger was. Ik zag het zelfs aan de aders op mijn borsten. Maar nu helaas niet.

Maar ik zal voor ons allebei hard !!

Groetjes Nanda

Hoi Kat,

Hoop dat je de spanning aan kunt.
Zal voor je  dat het goed gaat.
Maar ook voor Nanda natuurlijk en de anderen.
Gun het jullie allemaal zo!!

groetjes astrid

Hi Kat,

Oew ookal zo'n spannende week voor jou. Ik houd mijn vingers gekruist hoor dat het ok bij   jou raak zal zijn. Zou toch geweldig zijn.

Liefs,
Daantje

Hoi,

Altijd wanneer ik deze berichtjes weer lees zou ik graag willen schrijven om antwoord te geven op jullie vragen. Bijv. Gefeliciteerd!!! Je bent zwanger...helaas ligt dit niet in mijn mogelijkheden. Dus daarom laat ik jullie weten ook mee te leven en te hopen op positieve testen!!
Nog even doorbijten tot de dag voorbij gaat!
We horen het wel.

Groetjes Ineke

Hoi Kat,

Hoe is het bij jou? Wil de kat al op schoot zitten? Dat was toch bij jou de vorige keren dat je zwanger was?

Ik word nu steeds zenuwachtiger. Ik begin ook weer een klein beetje hoop te krijgen. Maar ja we zullen nog even geduld moeten hebben....

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan