Daar gaan we weer.

Gisterochtend zo overtuigd dat het raak was dit keer. Misselijk al een paar dagen, duizelig, zere borsten en bijna alle andere symptomen. Stiekem al een beetje aan het kijken geweest naar spulletjes samen met vriend. En hoewel het twijfelachtig was of ik nu gisteren ongi moesten worden of vandaag, leek het er toch echt op.

Totdat ik gisterenavond weer temperatuurde. 0,5 graden gezakt. Ik heb heel hard moeten janken. Vond het allemaal zo oneerlijk en zwelgde even helemaal in zelfmedelijden.Vriend probeerde me nog te troosten met de woorden, wacht nou morgen nog maar af. Maar helaas in de ochtend kwam de vloedgolf weer opgang. Goed chagerijnig en verdrietig stamp ik de badkamer uit, waarop vriend zegt: Ach dan proberen we het toch nog gewoon nog een keer. Foute woorden op fout moment natuurlijk.

Straks maar weer bellen naar gyn voor echo volgende week vrijdag en weer die k*thormonen beginnen zaterdag.

Dit wordt de laatste poging met clomid. En ook de laatste kans op een "spontane" zwangerschap.

Volgende keer zal het allemaal wel wat klinischer gaan worden.

Hoi Supertje,

Vreselijk om zo in spanning te zitten. Tijdens mijn pilgebruik had ik zelden tot nooit last van ongi kwaaltjes etc. Sinds ik gestopt ben ben ik iedere maand misselijk, doen mijn borsten zeer en ben ik moe tegen de periode dat mijn ongi moet komen. Ik ga er vanuit dat het niet gebruiken van de pil al mijn hormonen scherper hebben gemaakt. Mogelijk dat het bij jou ook zo werkt.
Neemt natuurlijk niet weg dat het iedere maand weer een ramp is om de ongi te zien komen. En mannen kunnen niets zeggen op zo'n moment wat passend is. Reageren doen we toch wel, althans ik wel :-|

Sterkte!

x Ano

Hoi Ano,

Is waarschijnlijk ook wel zo dat de mannen op zo'n moment niks goed kunnen doen. hahahah ze zijn ook onhandig af en toe. Ik had vroeger wel heel veel last van de "normale" kwaaltjes. Maar leek of het dit keer anders was. Mijn lichaam neemt me in de maling denk ik.

Hoe ver ben je nu met je onderzoeken?
(heb een aantal onderwerpen zitten lezen en kwam het tegen)

Groetjes Supertje

Hoi Supertje,

mag gaan IUI-en. Ik wacht op mijn ongi (moet nog 4 dagen uitblijven i.v.m. vakantie). en dan kan ik gaan spuiten. ben erg benieuwd.
En dat stomme lichaam, ik baal er af en toe flink van. Hoop dat je wat afleiding hebt as weekend.

x

Terug
Bovenaan