Daar gaan we weer....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Hier is het tijd voor een gezellig druk weekend! Vandaag precies een week na de iui en mijn lijf slaat alweer aardig op hol. Voel sinds vanmorgen van alls wat ik nog 'nooit' heb gevoeld in mijn onderbuik. Schuif het maar spierpijn van het paardrijden en de hormonen.

Wordt het nu wel een beetje zat. Ik heb het idee dat ik steeds vaker van alles voel. Laat me gewoon niets voelen en rustig naar mijn nod toe leven! Wat heeft het voor zin om van alles te voelen als het toch steeds weerop een ongi uitdraait?

Heb dus sinds vanmorgen alweer een ongigevoel, terwijl ik juist na de iui hormonen heb gekregen om mijn ongi echt 14 dagen na de iui pas plaats te laten vinden ipv 10 dagen erna.

Meiden, we gaan het zien! Morgen naar het Chinees nieuwjaar in Den Haag en zondag druk met het huishouden, dus volop bezig! Maandag een dagje vrij (de komende weken op maandag vrij op advies van de arbo) dus dan ook weer tijd voor leuke dingen!

Liefs Daisy

Vervelend he dat je lichaam je steeds in de maling neemt! Hopelijk is het deze keer raak. Ga heel hard voor jullie duimen!

Het begint nu gewoon irritant te worden... Vaak van alles voelen, maar niet raak...
Ook al zegt je verstand dat je niet zwanger bent, toch komt de hoop steeds weer om een hoekje kijken. Tegen beter weten in...

Laat me lekker afleiden dit weekend!

Fijn weekend!

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Wat vervelend dat je lijf op hol slaat.....dat zorgt ervoor dat je waarschijnlijk alweer denkt dat deze IUI ook zijn vruchten niet afwerpt maar misschien is het wel een goed teken en is het DE juiste poging geweest!
Kom op meid......probeer positief te blijven ook al is dat soms heel erg moeilijk!

Ga lekker van je weekend genieten en laat je indd maar zoveel mogelijk afleiden.... :)
Ik ga vast heel, heel hard voor je duimen want wie weet......

Lieve knuff Lynn.

He fijn te lezen dat je zoveel leuke dingen gepland hebt en dat je ook wat meer vrij gekregen hebt! Wat alle symptomen betreft, ik denk dat iedereen op dit forum vanalles voelt en helaas (ben ik tenminste tot de conclusie gekomen) helpt dat vaak geen bal. Maar, en dat is misschien goed nieuws, toen ik zwanger testte van mijn dochtertje, had ik de moed al helemaal opgegeven want ik had alle ongi symptomen dubbel en dwars al een week van tevoren :) dus goede moed!!!

@Lynn, gelukkig heb een knop om kunnn zetten dat ik er eigenlijk automatisch vanuit ga dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Maar toch.... ergens ver in mijn achterhoofd blijft dat zeurderige stemmetje van 'je weet maar nooit'.

@Ilse, ik denk idd dat iedereen hier wel mee kan praten over het onderwerp valse hoop! Wat zitten onze lichamen toch raar in elkaar!

Ik hoop alleen dat het nog niet mijn ongi is die nu al door komt zetten, want dan zou de pregnyl geen nut hebben gehad na de iui... Dat vind ik nu misschien wel vervelender dan nog een keer ongi worden. Er rommelt echt heel veel net als normaal voor mijn ongi en heb sinds gistermiddag een grote, lange vreetbui. Bij mij meestal ook geen goed teken...

We gaan het zien, anders wordt de pegnyl opgeschroefd in de volgende ronde.

Wist ik maar wanneer ik zwanger wordt, dan kan ik me daar bij neerleggen en rustig die datum afwachten. Wat zou dat relaxed zijn!

Liefs Daisy

sterkte Daisy en ik zal ontzettend hard voor jou gaan duimen.

liefs!!

hey meis wanneer mag jij eingenlijk testen..

ik moet 7 februari testen van de kliniek..
heb zelf ook een beetje het idee dat het misschien deze keer wel goed gaat omdat we 64 miljoen zaadjes hadden en omdat ik nu het gevoel had dat er deze keer goed gemikt was kwa ei..
en ik heb sinds een paar dagen een vol gevoel onderin de buik.. kan het niet echt omschrijven. ik heb dan ook gelukkig aankomende week tot mijn nod het heel druk.. iedere dag werken en daarna een heel weekend weg met de dartvereniging.. smaandags weer thuis komen en dan dinsdag morgen mag ik alweer testen..

hoop uiteraard dat we een mooie test in handen mogen krijgen..

xxx

Terug
Bovenaan