daar gaan we weer :)

Moet nog even aan het idee wennen was netjes aan de pil maar toch mag ik me weer gaan aanmelden bij de mama club voor mei volgend jaar tis nog heel pril maar ben weer zwanger van nummer drie haha
was wel even schrikken want mijn oudste is nog geen 2 en tim is nu ruim 4 maanden.
we wouden nu even een paar jaar wachten en dan weer verder kijken vandaar dat ik aan de pil was maar ik ben denk ik net die 1% die wel gewoon zwanger word door de pil heen ben hem niet vergeten daar hield ik goed rekening mee
hoe is het verder met jullie:)

Dat is zeker even schikken, je hebt hetzelfde als ik vorig jaar met de komst van Wanne.

Maak je nog niet te druk over hoe en wat? Leef per dag/week/maand. Het komt allemaal wel goed en mij valt het eigenlijk best wel mee met 3 kids zo kort op elkaar.

Van harte gefeliciteerd, maar ik kan me voorstellen dat het ook even schrikken is. Wij hebben nu een dochter van ruim 2 en 1 van 4,5 maand, maar ik zou er ook nog even niet aan moeten denken om er al weer een 3e bij te krijgen.

Ik denk dat Caat inderdaad het goede advies geef, leef van dag tot dag en uiteindelijk komt het allemaal goed en over een paar jaar hebben ze wel echt iets aan elkaar moet je maar denken.

Wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd :D Ik zou inderdaad ook wel even een paar keer moeten slikken. Maar probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten en luister goed naar je lichaam.

Gefeliciteerd! Er komt dan een hele boel op je af zeg. Ik kan er een klein beetje over mee praten.. Vorige maand zei de paragnost waar ik altijd heen ga dat mijn lichaam haar vertelde dat ik zwanger was. Een hele schok dus, thuis een test gedaan en ze had inderdaad gelijk, paar dagen later begon 't bloeden. Ik heb dus een hele vroege miskraam gehad. Als ik niks geweten had, had ik niet beter geweten dat ik een korte menstruatie had. Maar in de paar dagen ging er ook heel veel door me heen, 't was echt een schok. Er had anders 1 jaar en een halve maand tussen gezeten, en heb een dochter van bijna 2.
Wij doen 't met condoom omdat we er niet jaren tussen willen hebben zitten, mocht 't er weer van komen.
Probeer er in ieder geval van te genieten, hopelijk heb je een fijne zwangerschap!
Liefs

Wow dat is inderdaad wel effe wennen aan het idee, maar super gaaf zeg. Weer zon kleine erbij. Nu effe tropen jaren maar weet zeker dat je er van zult genieten. Soms is het zwaar maar het is zo bijzonder om meeste mogen maken! Gefeliciteerd en geníet van dit wonder.

Terug
Bovenaan