Daar is het!

De misselijkheid.... Al een paar dagen niet helemaal lekker, vooral als ik trek krijg.
Vanmorgen voor het eerst boven de pot gehangen, maar niets geloosd gelukkig.

Voor morgen maar een sultana oid meenemen voor ik uit mijn bed kom!

Liefs Daisy

Ik ben ook flink misselijk als ik trek krijg en tja...volgens mij eet ik momenteel de hele dag door :S om maar niet dat gevoel te krijgen. Bij mijn eerste ben ik 9 maanden aan het toilet gekluisterd geweest, zelfs de bevalling begon met mij gebogen over de toilet ;-) Hopelijk neemt voor zowel jou als mij de misselijkheid snel af.

Ik had/heb altijd een beschuitje met kaas langs mijn bed liggen voor de ochtenden. Misschien ook maar eens een sultana proberen kruimelt ook wat minder.

Negen maanden is wel lang, zeg! Ik hoop idd dat wij dat niet hebben!

Een sultana gaat er hier altijd wel in. Of een stukje ontbijtkoek, dat is wat minder zoet, gaat er ook altijd in.

Succes met de ochtenden! ;)

Liefs Daisy

bluh! ik heb het gelukkig niet...

@phixx had je dat met de andere 2 niet???
mijn vriendin is nu inmiddels 26 week zwanger van de 2e en heeft hyperremisis... die is pas echt ziek 9 maand lang... heeft inmiddels al 3 x weer in het ziekenhuis gelegen omdat ze helemaal uitgedroogd was.......

Hoop dat de misselijkheid gauw over gaat meiden!
en ik hoop voor mij dat het het mij overslaat hahah :D

Vanmorgen een liga naar binnen meteen bij het wakker worden en het ging al veel beter! Heb de wc overgeslagen vanmorgen, haha!

Ik hoop ook dat het jou overslaat. Ik was eigenlijk wel verbaasd dat ik er last van kreeg. Het kwam echt ineens opzetten. Wel een paar dagen niet helemaal lekker, maar niet specifiek in de ochtend ofzo.

Hopen dat het hierbij blijft!

Liefs Daisy

Ik had het bij de andere 2 ook maar in vele mindere maten. Misschien omdat ik nu wist hoe er mee om te gaan. Het is nu ook eerder en heviger opgekomen...bah. Vanochtend ook weer misselijk maar een plakje ontbijtkoek deed de wonderen. I

Ik hoop dat het deze ellende je overslaat en dat wij snel er vanaf zijn. Het ergste vind ik dat ik me nu zo ellendig voel maar niemand kan uitleggen waarom.

Misschien krijg ik mijn vriend nog wel omgepraat om het eerder te vertellen ;-)

Hier weten veel mensen het al. Wij zijn zwanger geworden dmv iui, dus mensen vragen toch hoe het gaat en leven mee.

Veel mensen denken dat na 12 weken de kritieke periode voorbij is. Mijn arts zei dat dat echt van vroeger is en bij mensen is blijven hangen. Vroeger konden ze nl bij 12 weken het hartje pas horen.
Bij mij was met 6 weken en 4 dagen het hartje te zien en heb nu 90% kans dat het goed blijft gaan. Dat is net zoveel als vroeger na 12 weken. Na 8 weken is de kans dat het goed blijft gaan al 95%.
Als je de eerste echo hebt gehad, kun je dus gerust vertellen dat je zwanger bent.

Een voordeel is at, als het toch misgaat, mensen weten waarom je bijv niet werkt en je bij veel mensen je verhaal kwijt kunt.

Helpt dit om je vriend over te halen??

Liefs Daisy

oh lieve daycey,

ik ben nu 36 weken zwanger en ben in totaal misschien 8 weken niet misselijk geweest. van week 7 tot 28 tabletten gekregen ervoor (emasafene) hielpen echt supergoed moet ik zeggen. nu de laatste loodjes ben ik ook weer megamisselijk, en twee keer per week over de wc dus valt mee nu. eil die tabletjes nu niet meer slikken. want heb inmiddels antibiotica voor blaasntsteking, rennies voor maagzuur, medicijntje voor schimmelinfectie die ik van de antibiotica heb gekregen..... dus laat maar gaan, ben blij als ik geen medicijnen meer hoef te nemen.

wat ik dus eigenlijk wil zeggen, als je echt vet misselijk bent kan ik je die emasafene echt aanraden! dan voel je je tenminste beter en fitter, en als jij je lekker voelt dan doet je baby dat meestal ook!

xx december mama

Terug
Bovenaan