en ook hier is het wondertje er eindelijk....op 4-4-2007 is na een bevalling van 26 uur met een vaccuumverlossing onze prachige zoon Justin Tarachand geboren! Hij weegt 3500 gram en doet het heel goed op borstvoeding. We moesten helaas wel wat langer in het ziekenhuis blijven omdat er helaas bij de bevalling alles mis is gegaan wat zon beetje mis kon gaan...ruggeprik 3 keer mislukt, bloeding, verkeerde antibiotica omdat ik koorts kreeg en die kwamen er tijdens de superweeen lekker eruit, dus alles onder...infuus was verkeerd en dus een bloeding...vaccuumpomp was na 1,5 persen erop gezet en ik dacht he he eindelijk daar komt tie, schoot die eraf en kon ik helemaal overnieuw beginnen....enzo kan ik nog wel wat opnoemen maar oke, hij is er eindelijk....en zooooooo mooi ventje hahaah
voor alles andere dames die ook bevallen zijn PROFICIAT!!! ik heb er genoeg gemist zie ik vandaar ff zo feliciteren! geniet er lekker allemaal van en heel veel geluk in de toekomst!
dikke knuffel van sweety, mama van Justin
voor alles andere dames die ook bevallen zijn PROFICIAT!!! ik heb er genoeg gemist zie ik vandaar ff zo feliciteren! geniet er lekker allemaal van en heel veel geluk in de toekomst!
dikke knuffel van sweety, mama van Justin