Zo, na een hele tijd kom ik ook weer eens om de hoek kijken. Ik houd mijn mama goed bezig, zeker nu ik niet meer naar de peuterspeelzaal tie hoef. Ik wil steeds maar naar museums toe, eindeloos veel puzzels en spelletjes doen (het liefst speel ik de hele dag Miniloco) en knutselen. En dan heb ik ze ook nog zo gek gekregen dat we in april 24 dagen naar Florida gaan! We gaan oa 7 dagen naar Disney en ik heb al gezegd dat ik heel veel kleertjes en andere Disneyspullen wil kopen daar! Dus mijn mama heeft helemaal geen tijd om achter de computer te zitten (behalve als ze hotels met zwembaden aan het zoeken is, dat mag dan weer wel van mij...).
Hier even wat foto's van wat ik zoal doe:
Met papa lol maken in het vliegtuigenmuseum
Mezelf verkleden, zo liep ik er vanmiddag bij (met Hello Kitty-mobieltje)
Ik heb meestal wel lol in het leven zoals jullie zien!
O ja, en poppetjes tekenen kan ik ook al!
Maar goed, ik ben nu weer druk met mijn Playmobil, ik ben elke dag maar druk om alle kindjes op stoeltjes aan tafel te zetten en ze allerlei Playmobileten voor te zetten, dus daar ga ik maar even mee verder. Ben vanochtend met mama naar het bos en de kinderboerderij geweest, maar 's middags slapen weiger ik nog langer, dus ook nu niet. Is ook zonde van je tijd: woensdag gingen we naar Huis Doorn toe en in dat kasteel mocht ik zomaar achter de touwen de gids helpen. Ik mocht een deur open maken, en weet je wat er in die kast zat? Een wc! Ik had er helemaal de slappe lach van... Maken jullie ook wel eens van die grappige dingen mee?
Dikke knuffel van Lydia
Hier even wat foto's van wat ik zoal doe:
Met papa lol maken in het vliegtuigenmuseum
Mezelf verkleden, zo liep ik er vanmiddag bij (met Hello Kitty-mobieltje)
Ik heb meestal wel lol in het leven zoals jullie zien!
O ja, en poppetjes tekenen kan ik ook al!
Maar goed, ik ben nu weer druk met mijn Playmobil, ik ben elke dag maar druk om alle kindjes op stoeltjes aan tafel te zetten en ze allerlei Playmobileten voor te zetten, dus daar ga ik maar even mee verder. Ben vanochtend met mama naar het bos en de kinderboerderij geweest, maar 's middags slapen weiger ik nog langer, dus ook nu niet. Is ook zonde van je tijd: woensdag gingen we naar Huis Doorn toe en in dat kasteel mocht ik zomaar achter de touwen de gids helpen. Ik mocht een deur open maken, en weet je wat er in die kast zat? Een wc! Ik had er helemaal de slappe lach van... Maken jullie ook wel eens van die grappige dingen mee?
Dikke knuffel van Lydia