Daar is Lydia weer...

Zo, na een hele tijd kom ik ook weer eens om de hoek kijken. Ik houd mijn mama goed bezig, zeker nu ik niet meer naar de peuterspeelzaal tie hoef. Ik wil steeds maar naar museums toe, eindeloos veel puzzels en spelletjes doen (het liefst speel ik de hele dag Miniloco) en knutselen. En dan heb ik ze ook nog zo gek gekregen dat we in april 24 dagen naar Florida gaan! We gaan oa 7 dagen naar Disney en ik heb al gezegd dat ik heel veel kleertjes en andere Disneyspullen wil kopen daar! Dus mijn mama heeft helemaal geen tijd om achter de computer te zitten (behalve als ze hotels met zwembaden aan het zoeken is, dat mag dan weer wel van mij...).
Hier even wat foto's van wat ik zoal doe:

Met papa lol maken in het vliegtuigenmuseum

Mezelf verkleden, zo liep ik er vanmiddag bij (met Hello Kitty-mobieltje)

Ik heb meestal wel lol in het leven zoals jullie zien!

O ja, en poppetjes tekenen kan ik ook al!

Maar goed, ik ben nu weer druk met mijn Playmobil, ik ben elke dag maar druk om alle kindjes op stoeltjes aan tafel te zetten en ze allerlei Playmobileten voor te zetten, dus daar ga ik maar even mee verder. Ben vanochtend met mama naar het bos en de kinderboerderij geweest, maar 's middags slapen weiger ik nog langer, dus ook nu niet. Is ook zonde van je tijd: woensdag gingen we naar Huis Doorn toe en in dat kasteel mocht ik zomaar achter de touwen de gids helpen. Ik mocht een deur open maken, en weet je wat er in die kast zat? Een wc! Ik had er helemaal de slappe lach van... Maken jullie ook wel eens van die grappige dingen mee?
Dikke knuffel van Lydia

Hoi Lydia!
Leuk je weer eens te zien! Ik vind het al heel knap van je dat je poppetjes kan tekenen! En dat naar museums gaan ... mijn pappa en mamma vinden museums zelf niet zo leuk, dus ik kom er daarom ook niet zo veel. Maar wij wonen heeel dicht bij vliegtuigen, dus iedere keer als we naar opa en oma gaan zie ik vliegtuigen opstijgen en landen, vlak langs de weg!
Mijn mamma was pas ook een beetje jaloers op jou. Ik had een leuke cd gekregen en daarop stond het oude testament liedje. Haha, en ze kon ze niet eens helemaal meezingen. Jij wel he! Ze kwam een heel eind hoor, maar ze moet echt nog even oefenen!
Je ziet er ook mooi uit met die kleren aan. Voor een meisje dan, want ik heb liever een Bob de Bouwer riem om ofzo. Dat is stoer, want dan kan ik alles maken! Ik kan deurposten bouwen (met treinrails rechtopelkaar tegen de muur aan) en ik kan al koken! Ik help mamma altijd in de keuken.
Nou, als je mamma nog 's niets te doen hebt en jij hebt even rust aan je hoofd nodig moet je haar maar af en toe naar het forum sturen. Horen we ook nog 's hoe het met haar gaat.
Mazzel!
Kian

hi Kian,
O, Bob de Bouwer vind ik heel erg stoer! Maar zelf ben ik toch meer van het betere prinsessenwerk. Maar ik heb ook een garage want met autootjes spelen vind ik ook leuk. En vliegtuigen ook. Op 19 april zal ik wel even zwaaien als we opstijgen vanaf Schiphol!
En zeg maar tegen je mama dat ze goed moet oefenen met die Bijbelboeken hoor, bij mij duurde het ook even een tijdje voor ik ze allemaal kende. Ken jij ze al wel? Ik vind Kinderen voor Kinderen ook heel leuk, vooral zingen in een meidengroep, ik herken de liedjes bij de eerste noot al, maar het liedje van de hondendrol moet mama altijd uitzetten, dat vind ik raar. Als ik iets raars op tv zie zoals Spongebob ofzo zeg ik ook altijd tegen mama dat ze wat anders moet opzetten. Laatst zei ik zelfs een keer dat de Here Jezus dat niet wilde hebben (ik pik dat allemaal op van papa en mama, en zij maar verbaasd zijn als ik dan met een wijze opmerking uit de hoek kom!)
O ja, en met mijn mama gaat het wel redelijk. Ze heeft laatst gesolliciteerd bij het Openluchtmuseum maar nog niets gehoord. Ik wil ook niet dat ze daar gaat werken, want ik ga veel liever zelf naar het Openluchtmuseum en naar het KDV wil ik al helemaal niet meer. En sinds een paar dagen is ze opeens steeds in een heel dik boek van 600 bladzijden aan het lezen, ze is vastbesloten alle (2000) boeken in haar kast eens te gaan lezen en is direct met een hele dikke begonnen.
Dikke knuffel van Lydia

Terug
Bovenaan