Daar komt tie al aan.....peuterpuberteit!

Hier is Noa al aardig aan het uitdagen en haar grenzen aan het verleggen.

Zo wilt ze niet luisteren als ik zeg dat ze moet komen en als ze ziet dat ik boos word, zegt ze: Hola Mamie en begint ze blij een liedje te zingen....Ja word dan nog maar eens boos..pff zo lastig.

Ook had ik haar van de week in de hoek gezet en dan nog probeert ze om de lamp heen naar me te kijken en te lachen en ik weet dat ik consequent moet blijven, maar ze is echt heel grappig...meestal zit ik helemaal omgedraaid op de bank zodat ze me niet ziet en ik haar kan negeren....terwijl David en ik er eigenlijk heel hard om moeten lachen.

Dit wordt nog een leuke periode.....

hahah maak je borst maar nat nicole met on dondersteen en haar hola mammie, hihi

hier helaasook echt aan hetpuberen en heb dan ook het probleem dat ik dan wel boos ben maar de drie andere kids liggen dubbel tja wat doe je dan ;-(

pff hier ook al 1 hoor... maar zo lastig om boos te worden. want als je boos bent gaat ze kiekeboe spelen ofzo :p
eerst hield ik dan mn hand voor me mond dat ze t niet zag. maar dat truckje heeft ze door en zegt ze: "jaa lach!" pff zo lastig..

Pff heel herkenbaar jammer genoeg.
Ethan is ook ontzettend aan het testen echt soms uit boosheid gaat hij slaan.
En om kopen met lief lachen handkusjes geven knuffels en gewoon gek doen..

jaaaaaaaaaaaa klinkt helemaal bekent.
pascal die gaat eerst kusjes geven als ik hem heb aangesproken. Dan doe ik mijn pokerface imitatie.
Dan wordt ik door pascal geaaid, en geknuffelt.
En als ik dan nog steeds niet reageer, wordt er gegooid met alles dat voorhanden is.
eenmaal uit geraast, is er niks meer aan de hand.
ik vind het op zich wel prettig dat er wat karakter inzit hoor.
zie ook wel eens van de tamme (beetje raar woord) kindjes die nog schrikken als pa of ma een wind laat.

smooty

Terug
Bovenaan