daar schrik je echt van...

ppooehhh... wat een avond gisteravond...
ik ben nu op dit moment percies 6 weken...
en gisteravond wilde ik en mijn vriend weer eens effe lekker onder de dekens kruipen voor een lekkere vrij partij...
maar ik moest erna naar de wc toe.. nou mijn wereld stond stil... bloed.. ik denk nee he... het zal toch niet...
direct de laptop aan gezet... maar dat kan dus gebeuren..
zolang de bloeding niet aanhoud...
dus net weer naar de wc.. is het godzijdank gestopt...
hebben of hadden jullie hier ook last van....?? echt fel rood bloed...
 
kan goed zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is het is namelijk veel meer doorbloed en veel gevoeliger als normaal ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook wel eens gehad
 
Ik heb geen fel bloed. Maar als wij gevreeën hebben, dan is de afscheiding wel licht rosé! Als het meteen daarna alweer stopt, denk ik dat het wel mee valt.

Maar ik ben geen expert, dus als je je zorgen maakt gewoon even naar de VK bellen..

Liefs
 
heey heey

ik heb dat ook gehad na een vrij partij was ook helder bloed
ik was ff lang de vk toen geweest maar gelukkig niks aan de hand maar mochten 7 dagen niks meer doen was het advies
'was toen ook pas zwanger 5 a 6 weken

liefs
 
Ik heb wel vaker een contactbloeding gehad. De eerste keer schrok ik me kapot.
Maar het is idd. gewoon een adertje dat kapot gaat en heeft verder geen gevolgen voor je zwangerschap.
 
jah het is nu ook helemaal over bij mij... heb wel voor de zekerheid een maandverbandje aan gedaan... maar voorlopig doen we effies niets meer... ik voel ook nu gewoon de normale baarmoederpijntjes om het maar zo te noemen...
alleen als ik nies dan doet het effe pijn..maar effe relax doen... en gaat het weer weg...
ik was niet bang of ongerust hoor... op internet kan je ook een hoop vinden... en ik vroeg mij af of dit alleen bij mij gebeurde of ook bij meerderen...

thanks voor de reacties...
 
Terug
Bovenaan