Daar sta je dan!

A

Anoniem

Guest
Ik moest vanmiddag even naar de apotheek in het dorp. Er liep een vrouw voor ons met 2 kindjes van een jaar of 4 en 6 denk ik. Moeder gaf aan dat even naar binnen bij de kerk moest. Zegt de kleinste: "mama, daar wil ik niet naar binnen, daar gaan mensen toch dood"?

Ik keek haar aan en heb haar heel veel succes gewenst met hoe ze dit nou moest gaan uitleggen!

Nou ik toch bezig ben, het neefje van Jorg was 9 toen hij aan mij vroeg: "Marieke, wat is een prostituee"? (hij kon het niet helemaal goed uitspreken). Ik heb toen gezegd dat hij dat maar aan zijn vader moest vragen en die kwam met een heel mooi antwoord: "Dat is een mevrouw die kusjes geeft voor geld".

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Ja die dag krijgen we allemaal, lachen hoor die vragen, alleen een goed antwoord geven op het moment is moeilijk.

Ik vraag me af wat die moeder heeft gezegt over de kerk.

Super antwoord van je zwager, je moet er maar op komen!

Hoe is het met de kleine?

Groetjes Nanda

Tja zo stonden wij tijdens de vakantie. Jorick hoorde kerkklokken en ik zei al dat we daar niet naar toe gingen want de klokken bleven maar luiden. Maar meneer zou en moest naar de kerk. Toen we op de hoek stonden vroeg hij waarom er een kist met allemaal huilende mensen uit de kerk kwam. Tja en toen moest ik hem in alle rust dus uitleggen dat die meneer of mevrouw een sterretje was geworden en dat wij dan heel stil moesten staan en wachten totdat de stoet voorbij was. Wonder boven wonder begreep hij direct dat sterretje een dood iemand is en ook dat hij dan heel stil moest zijn.

Maar ja dan kom je thuis en ga je vrijdagochtend naar de kerk en zie je daar een meneer en mevrouw heel mooi gekleed en dan vraagt meneer keihard is die mevrouw ook een sterretje aan het worden ? En leg dan maar eens uit dat de mevrouw heel blij is en heel veel feest heeft op die dag. Dat kan natuurlijk niet eerst zijn er sterretjes en dan een feest. Ach ja ik denk dan maar als hij 6 jaar is leg ik het hem nog wel eens uit dan zijn we weer 3 jaar verder....

Wat een manneke!! Heerlijk toch!

*Nanda: Het gaat goed met Lyanne, ze slaapt wel veel (behalve 's nachts). Ze huilt ook iets meer dan anders, maar dat is normaal.

Dank je wel voor je interesse!!!

Groetjes, Marieke

Haha zo heb ik een neefje (nu inmiddels 10)
Vorig jaar met de familie op wintersport, daar hadden we appartementen wat bij een hotel hoorde en gingen dus eten in het restaurant van het hotel.
Er was een grote speelruimte voor de kids. Mijn neefje is verzot op spellen als je er geld in moet stoppen (hmm lijkt mij wel en hij is aangetrouwd)
Zo ging hij dus plassen en komt terug, zegt tegen zijn vader; pap mag ik geld.
Waarvoor wil je dat hebben vraagt mijn zwager.
Zegt hij; nou op het toilet zag ik een automaat en als je er geld in doet, krijg je speelgoed om mee te toveren.
Het was een condoom automaat!! Mn zwager sprakeloos natuurlijk.
Dus zei ik tegen m neefje, moet je even wachten tot je 16 bent en dan geld erin, dan ben je oud genoeg om ermee te toveren.
Waarop hij zegt oh das niet zo lang meer en ging weer spelen.

Pauline

Leuke topic!

Mijn moeder stond vroeger met ons bij de mc donalds. Mijn broertje kon net lezen en er lag daar een krant. Hij zat al aan het tafeltje en mn moeder bij de kassa. Roept Brian (mn broertje) ineens: 'Mam! Wat zijn condooms?' Naast mijn moeder stonden wat jonge jongens (pubers) die lagen helemaal in een deuk. Hoe mijn moeder het uit heeft gelegd weet ik niet meer. Was toen ook nog niet voor mijn oren bestemd namelijk.

Zo stond mijn moeder ook een keer bij de kassa van de Edah met mijn broertje. Mijn oma was pas overleden. Zegt Brian: Als ik later dood ben dan wil ik ook opgezet worden.
Dus mijn moeder: ' je bedoeld opgeBAARD net zoals oma'... Nee zegt Brian. Opgezet, zoals een dood beest, dan hebben jullie nog iets aan me.

Straks misschien meer van de kindjes van mijn man... moet nu gaan.

Pauline, die van de condooms op het toilet hebben wij ook gehad.

Hessel van 9: Pap op de wc heb je een snoepjesautomaat.

Ja..... sta je dan...

Zegt Evy (8).. echt niet dat zijn van die dingen voor vrouwen als je ongesteld bent...

hihihi

Terug
Bovenaan