Daar was ik al bang voor!

Ik was er al een beetje bang voor maar ik heb dus inderdaad (denken ze) een verkleving in mijn baarmoeder. 24 februari krijg ik een kijk operatie waarbij ze, als het een verkleving is, deze zullen opheffen. Dit is dus 1 van de complicaties die kunnen optreden na een curretage. Zijn er meiden hier op het forum die hier ervaring mee hebben of het zelf ook hebben mee gemaakt?! Het duurt (helaas) nog wel even voordat ik geopereerd wordt, dus misschien kan ik me er door jullie ervaringen een beetje op voorbereiden.

Veel liefs,
Shir

He, wat vervelend voor je.

Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan me wel voorstellen hoe je je nu ongeveer moet voelen.
Enerzijds weet je nu eindelijk waar je aan toe bent en dat er wat aan gedaan kan worden, maar aan de andere kant denk je misschien ook wel dat je het op deze manier nog niet achter je kan laten en zeker omdat het nog zolang duurt.
Dat idee had ik tenminste toen ik door de miskraam sepsis kreeg. Komt zelden voor, maar mij trof het mooi, helaas.
Ik werd dus met spoed opgenomen in het ziekenhuis waar ik een week aan het infuus heb gelegen.
Ik voelde dat ik lichamelijk enorm opknapte maar ik wilde ook zo graag naar huis want ik had het idee dat ik hierdoor niet aan verwerken toe kwam.

Ik hoop voor je dat je voldoende informatie kunt vinden hierover en dat de operatie mag slagen zodat je weer verder kunt.

Gr. Ariane

Misschien dom dat ik het vraag maar hoe dacht jij dat er iets was??? Had je klachten??
Sterkte in ieder geval, beetje kort want zit op werk met collega.
Liefs mij

Even een domme vraag terug. Bedoel je nou mij of Shir? Haha!

In mijn geval, ik werd na de curettage ineens heel erg ziek, had 41 graden koorts, uitdrogingsverschijnselen en een hele lage bloeddruk, 80 over 40. Ik was alweer thuis maar moest met spoed weer worden opgenomen. Dus zo zit het bij mij.

Sorry verder dat ik je vraag interrumpeer, Shir!

Gr. Ariane