daar was ik ook!

daar was ik ook! heb gister een test gedaan en ben morgen 5 weken zwanger van nr 4!
zoals ik zelf schat ben ik uitgerekend op 31 maart!!

ja zal wel ff wennen zijn maar de oudste hoopt 8 te worden middelste 4,5 en de kleinste 3,5 als de baby komt.. en ervaring is idd altijd handig!

Wow de 4de al !! Gefeliciteerd !!! Spannend hoor ! Gezellig zo'n huis vol:)
En ervaring genoeg (alhoewel elke zwangerschap anders zal zijn natuurlijk).
Ik ben bijna 8 weken zwanger nu van mijn eerste kindje en vind het alemaal zo gek, eng, spannend, raar.. nou ja alle gevoelens komen boven.. Weet nog niet zo goed wat ik moet vinden haha
Woensdag heb ik de eerste echo en dan zal het wat werkelijker worden denk ik ! :)

Nou geniet ervan !!

Liefs, Marit

ja idd! moet er ook nog even aan wennen.vooral dat moe zijn enzo.. ben altijd wel vol energie maar nu.. niet vooruit te branden.
heb nog niet gebeld voor de echo en intake vind het nog een beetje vroeg ben vandaag 5 weken en heb zoiets van bij ons in de praktijk maken ze buitenwaardse echos vanaf 11 weken en anders binnen waarts dus ja wacht denk nog maar even! maaar 1e kindje is ook leukl hoor!!

Gefeliciteerd!! En leuk hoor de 4e! Ik kom zelf uit een gezin met 4 meiden, en dat heeft mij ertoe besloten om het bij 2 te laten hihi, maar respect hoor!! Ik vind het knap die grote gezinnen!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan