daar was ik weer

hee dames

ik ben er weer,kom eigenlijk nooit meer op t forum hier sinds de nieuwe er is...maar wil toch weer gaan proberen zodat ik ook weer op de hoogte benvan alles.

hier gaat alles goed caithlyn is vorige week woensdag geopereerd aandr keel en neus amandelen en eigenlijk doet ze het heel goed,slapen is echt nog steeds drama alvanaf dat we hier wonen nu heeft de vorige die op die kamersliep ook een kindje dit probleem ook al gehad,de buurjongen hiernaast zit met het zelfde probleem grrrr wat is dat toch.als het goed is komt maurilla dr papa een deze dagen effetjes kijken of hij geen gekke dingen ziet,vanacht het bedje verplaatst en ze heeft van 12uur tot 6uur in dr eigen kamertje geslapen whoehoeeeeeeeeeeee maar ja kan toeval zijn even rest van de week afwachten...

nou djayden loopt elke week zowat rond met een oorontsteking in 2maand tijd 5keer en 2maal antibiotica in 1maand
16juni gaat hij naar de kno arts want dit is niet goed
verder is het een heel lief rustig en vooral altijd vrolijk ventje.....

met mezelf gaat het ook stukken beter,sinds de medicijnen voor de adhd voel ik me echt beter,nog niet zoals het moet maargoed dr is zker vooruitgang
in juli ga ik onder het mes voor een spierwandcorrectie´

nou en verder zijn we super gelukkig met ons gezinnetje en ons super fijn stekkie

liefss

Hoi hoi,

Dacht van de week nog ik zie patricia helemaal niet op het forum.

Hoop voor je dat maurilla's vader wat voor je kan betekenen wat betreft het slapen van caithlyn.
En voor Djayden zou het ook wel operenen worden ik loop met Lars met het zelfde probleem die zou eigenlijk afgelopen woensdag geholpen worden maar dachten dat hij de waterpokken had en mocht dus niet komen. (hij had het niet)
Hij wordt nu 10 juni geholpen baal als een stekker want nu kan Arjan niet mee.
Die heeft vanaf vandaag een nieuwe baan en en kan dus niet gelijk vrij nemen.
En ik zie er zo tegenop omdat kleine mannetje naar de ok te brengen. (en dit zou Arjan dus doen)

Ben blij te lezen dat verder alles goed met je gaat.(steeds beter)

Heb je verder geen gezeur meer met je vader.

Gr Lique

Hee Patricia,
Lang niet meer gesproken, leuk dat je er weer bent;)
Vervelend trouwens van Djayden. Hopelijk gaat het snel beter met hem....
Silke wordt trouwens ook vaak wakker s'nachts, misschien ligt het wel aan het dorp...

Nou, misschien tot snel maar het weer wordt heel slecht zondag dus ben er bang voor....

Groetjes Tamara

welcome back!
Jammer dat het niet lekker loopt met Djayden, hopelijk kan de KNO-arts licht brengen.

Wat goed dat Maurilla haar vader binnenkort komt kijken bij jullie thuis voor entiteiten, mijns inziens kan het heel goed zijn dat er in die bepaalde hoek iets is gebeurd wat invloed heeft op kinderen.
Ik hoop dat alles snel beter verloopt voor jullie, je mag iig trots zijn op je prachtige gezinnetje!

Liefs Monica

Was natuurlijk op de hoogte van hoe het met je ging via hyves, maar inderdaad, welkom terug hier!!!!

Ik heb toen wij 5 jaar geleden dit kochten, mijn oom erdoor heen laten lopen.Het stonk er in 1 (kinder)kamer op 1 vierkante meter zo af en toe onwijs sterk naar vis, echt walgelijk sterk.Precies op 1 vierkante meter, 1 stap ernaast rook je niks, manlief rook het ook, ramen open gezet in het hele huis, maar ging iet weg...
Mijn oom laten komen, die is paranormaal begaafd, geeft reiki behandelingen, en die kon ons vertellen dat er 50 jaar terug in dit huis een visboer heeft gewoond, die hier z'n eigen winkeltje in had.Hij was er erg aan gehecht en zelfs een beetje bezorgd of wij goed met het huis om zouden gaan, wat gezinnen en stellletjes die er tussen hem en wij hebben gewoond hebben de boel hier flink laten verpauperen en dat ging hem aan zijn hart...Telkens als er een nieuw stel/gezin kwam wonen liet hij even van zich horen e zo ook bij ons.Inmiddels hebben wij de boel hier flink opgeknapt, en zijn nog bezig, maar enfin, nadat mijn oom langs was geweest heb ik het niet meer geroken...Apart he...
Maar mocht ik weer gaan verhuizen, en dat zal vast binnenkort gebeuren, zijn echt uit dit huis gegroeit, da stuur ik eerst m'n oom door m'n nieuwe huis heen, toch altijd fijn te weten wat voor ziel (verhaal) je huis draagt...
Groetjes Roos.

@lique

nee sinds een maand of 2zit hij vast gelukkig,en tot eind januari 2011 zowieso,dus kan effe helemaal tot rust komen gelukkig voel me daardoor echt stukken beter...

@ro-se
nee ik was er vanmiddag ff geweest en gister avond
maar morgen gaa jij niet ivm werk toch?
tis ook niet echt heel veel aan hahaha

de olde beth was trouwens heeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellie

@roos
ow lekker dan zo,n vis luchtje hahaha stuur je oom ook is ff deze kant op hahah
maar wel handig idd

liefs

Terug
Bovenaan