daar was ik weer

hallo mama,s
eigelijk hoorde ik in maart te ziten nu met de zwangerschap en wie weet al wel bevalen . ik zou me daarom hier even voorstelen ik ben mandy en moeder van 2 kindjes 1 die bij ons is dat is naomi ze is nu 4 jaar en ons 2 kindje ook een meisje die is geboren met 23 weken zwangerschap op 26-11-2011 haar naar is esmee . ik zou 24 maart uitgerekent zijn maar helaas . waarom ik me dus hier nu weer aan meld hoe moeilijk en hoe dubbel ik het vind we hebben vandaag een test gedaan en jaa hoor we zijn weer zwanger :) nartulijk een heele moeilijke tijd voor ons we duimen dat het nu ons gegunt is dat het goed komt . mog je meer wilen weeten of zo vraag het dan gerust en dankje voor het lesen helpen jullie me door die lange weg heen

groetjes van mandy o ja uitgerekent op 25-11-2012
 
Hey! Gefeliciteerd! Wat super dat je weer zwanger bent. Ik hoop dat deze zwangerschap volgens het boekje zal verlopen. En dat je ervan kan genieten.

Liefs een maart mama.
 
Gefeliciteerd!ik heb je verhaal toen gevolgd,was erg verdietig allemaal he.hopelijk gaat alles nu wel goed met de jouw en de zwangerschap

liefs jootje(maart 2012 mama)
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk heb je een onbezorgde zwangerschap tot aan het einde en straks een gezond kindje in je armen. Was allemaal heel erg wat er gebeurt is.

Liefs RH ( Maart 2012 mama)
 
dank jullie wel dames . ik hoop ook dat het allemaal anders gaat dan de vorige morgen zou ik uitgerekent zjn van haar best een beetje raar gevoel ben blij verdrietig alles tegelijke tijd . ik hoop dat ik ondangs de angst en de spaning toch er van kan gaan genieten en dat het allemaal goed gaat en in november een prachtig kindje huilend en wel in de armen heb .
 
Terug
Bovenaan