Daar was ik weer

Zo dat is lang geleden dat ik hier geweest ben, hoe gaat het met jullie allemaal en de kids?

Hier gaat het weer wat beter. Ik ben erg ziek geweest met mijn buik.... onderzoeken gehad en nu eindelijk medicijnen die werken.

Daniëlle doet het prima, ze is nu alweer 8 maanden oud. Zitten kan ze inmiddels prima. kruipen probeert ze maar wil nog niet echt lukken.

Ben benieuwd naar jullie verhalen xxx

Herkenbaar een tijdje niet hier te zijn geweest, leuk dat je er weer bent!

Wat verve,end zeg met je buik gelukkig gaat het nu dus wel beter met de medicijnen!

Maike is begin volgende week 8 maanden, zitten kan ze wel maar nog niet alleen, wel op handen en voeten staan....men dat het liefst de hele dag
Kruipen achteruit..... Tja je moet alles geprobeerd hebben....

Voor de rest gaat het na wat start problemen goed, al ga ik vandaag wel weer bellen voor ovstrekken :(:(:(
Hopelijk is ze daar ook snel we van af....

Ze laht de hele dag, is zo'n vrolijk kind, heerlijk
En mijn oudste is helemaal weg van haar, oe die twee met elkaar doen echtgeweldig.... Word er wel eens jaloers van hihi

Nou leuk dat je er weer bent!

Hihi ik ben hier ook niet zo actief meer... Faron is een hele vrolijke jongen. Hij tijgert het hele huis door en is ontzettend nieuwsgierig. Hij heeft koemelkallergie, daarom hadden we in het begin wat opstartproblemen. Maar nu gaat het heel goed gelukkig. Ik geef nog 1x per dag borstvoeding. Verder eet hij alles behalve pap. Hoe is het met jullie allemaal?

Hihi ik ben hier ook niet zo actief meer... Faron is een hele vrolijke jongen. Hij tijgert het hele huis door en is ontzettend nieuwsgierig. Hij heeft koemelkallergie, daarom hadden we in het begin wat opstartproblemen. Maar nu gaat het heel goed gelukkig. Ik geef nog 1x per dag borstvoeding. Verder eet hij alles behalve pap. Hoe is het met jullie allemaal?

Welkom terug!!
ik ben hier met vlagen.nog actief haha..
Hier met alysha ook alles goed, ze kruipt het hele huis door om alles te kunnen ontdekken, vooral onze hond, die vind ze het meest intresant haha!!
Gelukkig gaat dat heel goed en is hij heel rustig en voorzichtig bij haar in de buurt!
Verder is alysha heel snel met de moteriek, zo probeert ze zich ook op te trekken..
Ze heeft nog geen tandjes, en krijgt tot nu toe nog 2 melkflesjes per dag, en verder de vaste voeding
Xxx

Terug
Bovenaan