daar zijn de duivels weer....

Hoi meiden,
De duivels zijn bij mij helaas weer gearriveerd.... Weer na 28 dagen zoals de vorige maand, terwijl al die maanden er voor 32 a 33 dagen was. Zoals ik al eerder zei had ik niet verwacht dat het deze maand raak zou zijn, we hadden immers rustig aan gedaan, maar toch kwamen er veel tranen vandaag en vannacht eigenlijk al....
Het is zo oneerlijk , bij zoveel mensen is het pats boem in 1x raak, zelfs zonder dat ze het op de echt goede tijden doen. En wij hebben het niet veel gedaan, maar toch, een ander had ook daar van gewoon zwanger kunnen worden....

Die vriendin van mij waar ik al eerder over schreef is inmiddels bevallen van een dochter, nadat ze al 3 weken in het ziekenhuis heeft gelegen. Kindje is uiteindelijk twee en een halve maand te vroeg geboren! Heeft 3 afwijkingen en ze zijn nu bezig met diverse onderzoeken om te kijken wat voor gevolgen dat heeft voor de toekomst en verder ontwikkeling.

Dan sta je toch ook wel weer even met beide benen op de grond, zo kan het dus ook gaan....

Wil niet zielig doen hoor, maar ik ben gewoon erg verdrietig vandaag. Wij gaan trouwens woensdag weer naar de huisarts en dan eis ik een verwijsbrief, want ik trek het echt niet langer.

Liefs A

Je mag best verdrietig zijn. En zeker als je hoort dat iemand na 1x al zwanger is. Mijn schoonzus is nu zwanger van de derde, en het was alleen niet de bedoeling!!!!! stress, dus de pil werkte niet. Aahhhhhh.
Daar werd ik ook erg verdrietig van, in deze tijd hoeft dat toch niet meer. Maar ik mag geen oordeel hebben over een ander. Ik moest het ook kwijt. Lieve A, succes met de verwijzing en hou je taai.
liefs ilona

Ik snap precies wat je voelt meid!
Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld. Inderdaad veel vrouwen worden Per ongeluk, niet gepland zwanger. HOE IN GODSNAAM vraag ik me steeds weer af. Wij zijn al bijna 3 jaar bezig. En hebben er weet ik niet wat aan gedaan en elke maand is daar weer die teleurstelling. De ene maand kan ik er beter mee omgaan dan de andere maand. Maar over het algemeen doet het veel verdriet.
Maar inderdaad. Zo zie je maar zoals je vriendin, die is dan wel zo maar zwanger geraakt maar dan krijg je zoeits! Mijn schoonzusje heeft dat ook gehad. Als mijn schoonzus en zwager naar elkaar kijken zijn ze zo ongeveer al zwanger. Maar toen heeft ze met 8 1/2 maand een dood geboren kindje ter wereld moeten brengen. Als dat in je nabije omgeving gebeurd kijk je ook ineens heel anders tegen de dingen aan.

Geef de hoop niet op, eens is het ook voor ons zover. Maar tot die tijd blijft het zo zo moeilijk om elke maand weer overnieuw te beginnen. En alle blije boodschappen in je omgeving aan te moeten horen van degene die WEL zwanger zijn...............

Sterkte!

Cynthia

Getsie wat een akelige verhalen. Dan worden we toch weer eens met de neus op de feiten gedrukt! Het is allemaal niet vanzelfsprekend!
Mijn gyn. zegt altijd zwanger worden is belangrijk maar zwanger blijven nog veel belangrijker!

Je bent niet aan het zeuren hoor meissie! Het is hier toch niet het Feestforum!?!
Ik zou zeker een doorverwijzing vragen aan de arts. Bij ons gaf het heel veel rust dat we eens grondig onderzocht werden. Bij mij kwam er bv uit dat mijn eileiders gewoon allebei dichtzaten. Tja dan gebeurt er niets. Zoals je weet ben ik na het openmaken al een keer zwanger geweest dus het heeft zeker zin om de MM in te stappen al is het soms moeilijk.

Sterkte en een dikke kus!
Inge

Terug
Bovenaan