Daar zijn we dan in Ouwehands Zoo

Hallo allemaal, Hier een "groepsfoto" van de dierentuin.
Vlnr: Andrea met Yara, Juf met Jeske, Pliep met Lynn, Margreet met Sam en Patricia met Liv. Let even op de leuke slabbrtjes, die Pliep voor ons allemaal gemaakt had!
Alle mannen waren er ook bij, helemaal rechts op de foto staan nog de knieën en tenen van Theo, papa van Sam.
De foto is gemaakt door de papa van Jeske.

En de foto hieronder kon ik jullie niet onthouden. Liv die in het zonnetje aan het uitrusten is van haar voeding.

Groetjes,
Patricia

Hoi,
Wat ziet dat er onwijs gezellig uit zeg!! En wat leuk van Pliep dat ze die slabbetjes heeft gemaakt! Wil ik ook....!!!!  Zie je dat krijg je ervan als je niet mee gaat, dan loop je alle leuke dingen mis....
Lieve groeten Mickey en Katie

Patries, wat knap dat jij de knieën en tenen van Theo nog herkent! Waar ja al niet op let, haha.
En Mickey: voor een hyves-vriend wil ik ook nog wel achter de naaimachine zitten, hoor!

Leuk zeg! Ik hoopte al dat er nog een foto op het forum werd geplaatst! Je bent toch best nieuwsgierig naar de gezichten achter de verhalen.... Ik vind het best moedig om elkaar zo te ontmoeten, zou het zelf best eng vinden. Hadden jullie nou meteen het gevoel elkaar te kennen, of is het ineens heel anders om elkaar in levenden lijve te zien?

Line

he,

dat ziet er idd gezellig uit.
Grappig zeker dat je elkaar dan zo ziet,zonder een beeldscherm en toetsenbord.
Ben wel benieuwd,hoe t verder ging,of je t vreemd vond of ongemakkelijke situaties,of dat het toch ook wel vertrouwd voelde??
Super die foto.

groetjes danielle(mama demi en tara)

leukleuk! Ik vond het een enorm leuke dag! En ook erg leuk om iedereen te zien! Aan de ene kant vond ik het heel erg vertrouwd; je 'spreekt' elkaar regelmatig en weet daardoor ook aardig wat van elkaar! Aan de andere kant was het natuurlijk ook wel spannend; Theo maakte nog het grapje dat hij mee was gegaan voor het geval het geen leuke mama's maar enge mannen zouden zijn! Hihi.. Het zijn inderdaad zijn knieen en tenen..

Was erg leuk! De slab wordt al volop gebruikt! Nog bedankt Pliep!

Groetjes, Margreet en Sam

Het is heel gek. Je kent iemand al voordat je ze gezien hebt. Daardoor laat je je minder leiden door je eerste indruk van het uiterlijk. tenminste dat had ik wel. Alleeen het hele begin is even onwennig. Daarna is het best vertrouwd eigenlijk.
Errug leuk dus

Terug
Bovenaan