daar zijn we weer... en nu clomid 100mg

Dag dames,
Na een tijdje afwezig te zijn geweest (vakantie en een ziekenhuisopname vanwege forse astma-aanval) is het dagelijks leven weer begonnen en zal ik jullie vertellen hoe het er bij ons voorstaat.

De clomid   50mg heeft afgelopen maand niks gedaan. Ik heb geen eisprong gehad. Na controle bij de gyn afgelopen week is besloten om de dosis te verhogen naar 100mg. Wel moest ik weer starten met primolut en daarna van dag 3 tot en met 7 de clomid. Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste tablet primolut geslikt, dus vandaag of morgen zal ik wel ongi worden.

Deze keer moet ik wel op dag 8 naar de gyn. zodat zij met een echo de eitjes in de gaten gaan houden. Is de vorige keer niet gebeurd en daar kreeg ik verbaasde reacties over van jullie. Maar deze keer houden ze het wel in de gaten. De gyn was wel positief, want mijn bloedspiegel zag er perfect uit. Alle hormonen waren goed, alleen mijn mannelijk hormoon was iets meer dan gemiddeld. Dit had ik zelf al gemerkt aan mijn haargroei. Zelfs de prednison, die ik nu gebruik vanwege mijn astma, is geen belemmering om verder te gaan met primolut, clomid en te klussen. Wel spannend, ik hoop dat de 100mg wel voldoende is. Is er iemand die ook pas resultaat had bij 100mg.

Hey,
Ik laat jullie weten wanneer er meer bekend is.

Allemaal veel suc6.
liefs, miranda

Hoi hoi

Ik las net jouw berichtje en herkende veel van mezelf. Ik begin morgen aan 100 mg clomid. Net als jij heb ik ook geen goede of helemaal geen eisprong.
Ik ben echt benieuwd wat het dit keer gaat doen.
Laten we hopen dat onze eitjes eens gaan springen, want daar zijn ze toch voor???!!!!

Ik moet dag tien voor controle follikelmeting.

Wil je verder heel veel succes en sterkte wensen deze tijd.

groetjes visje

Dag,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben inderdaad net zo benieuwd deze keer wat de clomid doet. Heeft de 50mg bij jou ook niks gedaan? Ik durf niet te geloven dat 100mg wel zijn werk zal doen, maar de gyn zal zeker weten wat hij doet en hij was toch heel positief tegenover ons.

Ik ben januari van dit jaar gestopt met de pil (diane 35, na 10 jr) en ben daarna niet meer ongesteld geworden. De ha heeft me al eerder voor een echo naar de gyn gestuurd en die zag er perfect uit. Toen de eerste keer primolut en clomid 50 mg. Van de primolut werd ik wel ongi (wel veel minder dan normaal) en de clomid heeft toen helemaal niks gedaan. Toen weer terug naar de ha en die heeft me nu voor behandeling doorgestuurt naar de gyn. Vandaar nu weer de primolut en clomid 100mg. Ik moet ook een nieuwe afspraak maken bij de gyn na de laatste tablet, dus ook ongeveer rond de 10e dag.

Het is wel spannend hoor. Trouwens ik zou het helemaal niet erg vinden als ik de eerste maand na de 100mg eerst ongi zou worden, want dan is het wel duidelijk dat de clomid zijn werk doet en dat is natuurlijk wat we willen. Het zou natuurlijk beter zijn als het meteen raak zou zijn, maar ja, dream on......

Jij ook heel veel succes deze tijd en hou me op de hoogte.

Groeten,
Miranda (25jr)

Terug
Bovenaan