Hoi Kimpansee,
Inderdaad hebben we elkaar nog niet gesproken, maar ik heb je al wel geregeld langs zien komen. Ook op het zwangerforum. Watching you! haha.
Wij zijn bezig vanaf december 2003.. Dus 't word wel eens tijd vind je niet?
Dit weekend zal ik waarschijnlijk mijn ei hebben. Morgen naat het zh voor een echo, denk dat ik dan maandag weer terug zal moeten om te zien of ik idd mn ei heb gehad. Zo spannend! vanaf maandag al om de dag aan de klus, nog geen LH-piek op cb ovulatietesten gezien, dus vanaf morgen iedere dag klussen. Heb weleens gelezen dat dat niet zo goed is voor de spermakwaliteit, maar de fertiliteitsarts zei dat we het moesten doen wanneer we maar wilde. zolang je het maar niet een aantal dagen op gaat sparen, of het meerdere keren op een dag doet. "alles wat eringaat, zit erin" zei ze. Grappig toch, dat zo'n meid zo ontspannen met je omgaat! Geeft echt een gevoel van vertriuwen aan ons! Ze noemen het beestje tenminste bij hun naam, geven je het gevoel dat het de normaalste zaak van de wereld is, en dat is het natuurlijk ook.
Mijn nod zal op vakantie zijn als we in Italie zijn, dus heel spannend allemaal. Nog iets meer dan een week en dan gaan we al. Stom he.. met dit weer heb je toch niet het iedee dat het zomer is.
Liefs Lill.