Daar zijn we weer !

Vandaag heb ik voor mezelf een vrije dag ingelast.
Heb de laptop heel de dag tot mijn beschikking dus als er iemand wil beppen, zie ik het wel.
See you! Lill.

hoi lill,

we hebben elkaar nog niet echt gesproken hier, maar dat maakt nix uit toch!

die laptop he!! maar goed dat ze dat hebben uitgevonden haha!

hoe staat het er bij jou voor?
ik kan helaas niet van iedereen onthouden wanneer nod is, ongi geworden etc etc.

ikzelf zit nu in ronde 12 en over 6 dagen nod....
ik hoor wel van je!
xx kimpansee

Hoi Kimpansee,

Inderdaad hebben we elkaar nog niet gesproken, maar ik heb je al wel geregeld langs zien komen. Ook op het zwangerforum. Watching you! haha.

Wij zijn bezig vanaf december 2003.. Dus 't word wel eens tijd vind je niet?

Dit weekend zal ik waarschijnlijk mijn ei hebben. Morgen naat het zh voor een echo, denk dat ik dan maandag weer terug zal moeten om te zien of ik idd mn ei heb gehad. Zo spannend! vanaf maandag al om de dag aan de klus, nog geen LH-piek op cb ovulatietesten gezien, dus vanaf morgen iedere dag klussen. Heb weleens gelezen dat dat niet zo goed is voor de spermakwaliteit, maar de fertiliteitsarts zei dat we het moesten doen wanneer we maar wilde. zolang je het maar niet een aantal dagen op gaat sparen, of het meerdere keren op een dag doet. "alles wat eringaat, zit erin" zei ze. Grappig toch, dat zo'n meid zo ontspannen met je omgaat! Geeft echt een gevoel van vertriuwen aan ons! Ze noemen het beestje tenminste bij hun naam, geven je het gevoel dat het de normaalste zaak van de wereld is, en dat is het natuurlijk ook.

Mijn nod zal op vakantie zijn als we in Italie zijn, dus heel spannend allemaal. Nog iets meer dan een week en dan gaan we al. Stom he.. met dit weer heb je toch niet het iedee dat het zomer is.

Liefs Lill.

are you watching me!!! hahaha leuk hoor :)!!

wij zijn bezig vanaf aug 03. en ik heb toevallig vorige maand gehad wat jij nu hebt (die echo's mbt je eisprong) ik heb er 3 gehad. 2 om te kijken of mijn ei goed groeide, en 1 om te kijken ofie gelanceerd was haha! alles was goed, maar helaas toch ongi geworden in ronde 11. ben nu in ronde 12 en moet 21 juli mijn nod krijgen.

mij lijkt het wel wat als je zo'n ontspannen persoon bij je hebt! mijn gyn is al op leeftijd (heeft mij 26 jaar geleden ter wereld gebracht dus dan weet je het wel ;-)) en hij spreekt over samenleving......best grappig toch...hihi. wij noemen hetzelf hobbyen, maar hier is het klussen dus noem ik het hier maar zo!

deze site is zo verslavend...ben vandaag een dagje vrij en het was de bedoeling dat ik ging leren....
ik ben naast mijn werk aan het leren voor drogist best pittig, maar ik zit nu al 1,5 uur op dit forum (zwanger worden en hier)!

doei
x kimpansee

Laat maar even iets horen als je er weer bent, dan gaan we straks gewoon weer verder. ik ga ook maar eens even wat doen zometeen want mijn hond moet echt even uit, ik heb nog een mega strijk staan en vanmiddag komt mijn moeder even een bakkie doen ( die vindt het trouwens ook wel eens leuk om te lezen wat er hier allemaal geschreven wordt.) Tussen de bedrijven door moet ik toch wel echt even spieken of er nog wat gebeurd is op dit forum hoor. Nou leer ze meid en tot straks.
Lill.

Hoi Lill en kimpansee!
ik breek hier ook ffe in hoor. Ik heb jullie ook wel gezien hier op het forum, maar niet echt gesproken, duis bij deze. Mijn naam is Ang...(lekker voor de hand liggend). Ik ben 22 jaar (bijna 23(21-sept) en ben sinds febr 2003 gestopt met de pil en nog nooit zwanger geweest. Als jullie er zijn en meer over me willen weten hoor ik het wel.
Tot Snel
Liefs Ang...

he ang!!

leuk dat je je ff voorsteld!
ik ben kim ben net 26 geworden en ben sinds aug 03 gestopt met orgametril.
we zullen elkaar hier zeker nog wel tegen komen!!

(of eigenlijk hoop ik van niet, want dan ben jij of zijn wij zwanger!! kunnen we verder kletsen op een ander forum hahaha)

fijn weekend en we spreken elkaar gauw
xx kimpansee

Terug
Bovenaan