...daar zijn we weer!

A

Anoniem

Guest
Het was heerlijk!

Twee weken Zuid-Frankrijk leek veel langer, nu met Stijn. Heel anders dan “vroeger” maar wel super gezellig met mijn kleine mannetje erbij!!!

Hoe is het hier? Geen schokkende dingen hoop ik!

Liefs!

Nou hier even een schokkend iets.. Meid wat heb jij  weer een strakke buik?!!
Pfff.. (en kijkt weer naar haar verrimpelde vleeshort)

Maar heel fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad zeg!
Kijk zelf ook zo uit naar vakantie!!
Welcome back in het kippenhok!

Esmé mv Kay

Haha Esmé, dank je, heb er ook hard aan gewerkt en misschien scheelt het als ik je vertel dat ik maar 33 weken zwanger ben geweest, dus echt enorm is ie (die buik) nooit geworden...

Hey,

Jammer dat het al weer voorbij is hè. Leuke foto's hoor. En inderdaad: een strak buikkie.

Even wat anders: je kunt nog stemmen tot vrijdag bij de Oktobermama's. Zo even uit m'n hoofd had je toch de foto van Stijn met z'n banaan "ingezonden"? Die heeft in ieder geval mijn stem! Hihihi, vond 'm zo leuk.

Groetjes,
Nelly.

Uhm, foto met banaan??? Denk dat dàt iemand anders is...

Ben hier nog nauwelijk bijgelezen dus nog niet op ‘oktober’ geweest, zal kijken van de week! Heb jij ingezonden... zal op je stemmen dan, hihi.

Oh, wat ben ik toch een dombo. Die foto was van Sven. Had ik natuurlijk eerst even moeten kijken. Sorry hoor. Je had er geen foto bijgezet.

Als je nog wilt stemmen: Dean staat op de 2e pagina en zit heerlijk onderuit in z'n speciekuip-bad. Hihihi.

Groetjes!

Ik zie maar 1 foto
Maar die is wel erg leuk. Alsof hij ieder moment een grote duik het water in neemt

Welkom terug en veel lees succes!

Pauline

Terug
Bovenaan