Daar zijn we weer!

A

Anoniem

Guest
Halloa allemaal,

Nee nog geen foto's. Kindjes liggen net in bed en we hebben zometeen een feestje hier in de straat. Nog geen tijd gehad dus om met de camera aan de slag te gaan.

Maar we zijn er dus weer, na een midweek Landal Vennebos. We hebben heerlijk genoten, mooi weer gehad (dus veel buiten geweest), en veel gelachen. Gijs en Sophie hebben zo óntzettende genoten van het zwembad (met mega buitenglijbaan), de indoor speeltuin en van Puk en Pelle (tja, leg dat maar eens uit.......... volwassenen die zich verkleden als blij kindjes en dan allemaal liedjes en dansjes doen...... Je moet jonger dan 4 jaar zijn om dat echt te begrijpen denk ik haha). Maar nogmaals: die verrukte gezichtjes, de dolle pret met z'n tweetjes................... zucht, ik ben helemaal verliefd op mijn kinderen (en op mijn man, want wat kunnen we samen nog lachen en wat is ie leuk en lief voor z'n twee schatten)!!

En ik ben ook heel erg toe aan vakantie haha!! Nee echt, de hele dag ben je bezig met optimale kinderactiviteiten en dat met een kleine kleuter die de hele dag niet meer slaapt: je blijft aan de gang. Waren wij vroeger échte reizigers, met een ticket en een rugzak door Azie trekkend........ ik vond het minder vermoeiend dan een weekje met de mini's naar Landal. Wij lagen echt uitgeteld op de niet zo comfortabele bank, onder de niet zo comfortabele verlichting als de kindjes in bed lagen. Wat een mutsen he, haha!!

Anyway, het was echt heeeeel erg leuk en het is nu ook prima weer thuis te zijn. Foto's volgen snel!!!

Groetjes
Susan

Heerlijk hè,er even tussenuit!
Daar knapt een mens van op!
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
We wachten met smart op de foto's.
Groetjes Tanja

Het klinkt alsof jullie het geweldig hebben gehad, en nu is het wachten op de foto's

Fijn h;e dat je zo kan genieten van je kinderen en elkaar.
Liefs sandra

Tja, met de kindjes op vakantie is inderdaad topsport beoefenen! Hahahaha. Nu een paar keer vroeg naar bed en het komt helemaal goed met jullie. Ook nog gezellig!!

Ben blij dat jullie zo intens genoten hebben!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Leuk te horen dat jullie het zo goed hebben gehad! Nu weer lekker even bijkomen thuis..
Groetjes mv Thom

Leuk dat je weer terug bent!
Vennebos is érg leuk! Ben er vorig jaar ook geweest toen Kay 12 weken was..
Vooral die Dome met dat schip vond ik super!!

Esmé mv Kay

Dome......... Schip????? Heb ik toch nog iets gemist...............

Zwembaden, indoor speeltuin, vlot, bos, kinderboerderij, kinderhofje, buitenspeeltuin, een megabos in de achtertuin en puk & pelle: allemaal gezien en gedaan. Maar geen schip gezien. Heb jij nog foto's???

Anyway, die foto's die wij gemaakt hebben slaan echt nergens op die ga ik niet eens plaatsen. Wel leuke filmpjes gemaakt, gelukkig.

Groetjes
Susan

Ha Susan
Wat heerlijk dat jullie een goede tijd hebben gehad.
Dodelijk vermoeiend maar wel leuk dus.. haha...
Zie je trouwens af en toe voorbij komen op hyves... maar je hebt daar geen pics of iets...?? Ik jou enige hyves vriendje...?? Of is dat andere S. T.??
groet Daan!

Terug
Bovenaan