daar zijn we weer!

Hee meiden,

Weer terug van weg geweest! Wat gaat een midweek snel zeg!
Het was erg gezellig, al was de start wat minder. Evi kreeg zondag koorts, huilde veel en zeker als je maar uit zicht was begon ze te huilen. Maandag avond leek ze al weer op te knappen. Ik had me zo verheugd om te gaan zwemmen. Gelukkig was dinsdag Evi weer de oude en zijn we lekker gaan zwemmen. Ze vond het geweldig en heeft haar ogen uit gekeken. Van al die nieuwe indrukken heeft ze veel  geslapen.
Sinds van de week wil ze niet meer liggen in de kinderwagen bak, dus hebben we ze met een dekentje in de hoek van de kinderwagen  laten zitten  hihihi. Zo kon ze mooi om zich heen kijken, ze kreeg veel bekijks zo van andere mensen. Die zullen wel gedacht hebben, je zet je kind toch niet zo in de kinderwagen hihihi
Dus gisteren maar afscheid genomen van de kinderwagen bak.
Volgens mij heb ik heel wat bij te lezen! Jullie hebben volgens mij weer aardig jullie best gedaan.

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Fijn dat jullie uitje toch nog leuk eindigde! Hihihi, ik zie haar al zitten, stoer hoor! Bleef ze wel goed zitten? Zo'n beweeglijk typje...

Groetjes,

Eveline

Welcome back. Fijn dat het zo leuk was. Ja, je moet veel lezen. Ook hier is vandaag de kinderwagenbak ingeruild. Quinn zag niet meer genoeg en begon zich ook om te draaien. Het werkte dus niet meer. Ook een paar keer als nood hem zo neergezet zoals jij zegt. Maar nu toch echt de buggyinzet erin gedaan. Ben benieuwd.
Groetjes Veerle

Net als sonja zijn wij ook een midweekje weggeweest en ik doe heel erg mijn best om bij te lezen, maar het wil me nog steeds niet erg lukken en ik heb toch al heel wat uurtjes achter de pc gezeten sinds vrijdag hoor.

groetjes irene

Terug
Bovenaan