Daar zijn we weer!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

We zijn weer terug van een midweekje Weert....
We hebben lekkere dagen gehad, maar het weer werkte helaas niet zo goed mee. Daarom maar veel dingen binnen gedaan. Zoals naar de grotten van Valkenburg. Die waren al helemaal in kerstsfeer, dus de kids hebben hun ogen uitgekeken:

Maar het hoogtepunt voor de kids was toch wel het bezoek aan Plopsaland Indoor in Hasselt. Het was ontzettend rustig, maar dat vonden wij echt ideaal. Eva heeft wel 20 keer in de draaimolen gezeten en ook Bas vond alles prachtig om te zien, maar een echte held is het niet.

Er was een Bumba show. Nu is Bas wel fan van Bumba, dus ik was zó benieuwd hoe hij dat zou vinden..... Hij keek de eerste minuten zijn ogen uit, maar draaide zich toen om, kroop tegen me aan en viel in slaap ?!?
En zo heb ik dus bijna een uur zitten lezen:

Het was al heel lang geleden dat hij zo maar bij me in slaap viel. Heerlijk!

Maar goed, nu zijn we weer thuis en na een druk weekend, moesten we vanmorgen allemaal weer onze gewone dingen doen (werken, school en sporten).
Ik ga eens gauw alles bijlezen en nog twee topics platsen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Dat ziet er echt enorm gezellig uit. Wat leuk die grotten zo in kerstsfeer. En je zult altijd zien dat ze op het verkeerde moment in slaap vallen, maar wel heerlijk dat het tegen je aan was. Dat vind ik ook zo gezellig. Nu lekker even bijlezen en we horen weer van je

groetjes Linda

Ondanks het weer hebben jjullie zo te zien een fantastisch weekend gehad!!

Leuk hoor al die foto's!

X Saskia

Wat een leuke foto's weer en wat hebben ze een lol samen.

Hoop dat Feline net zo leuk is met haar broertje! (al zal dit niet altijd zo zijn natuurlijk....)

groetjes Maris

Wat een superfoto's, ziet er gezellig uit hoor. En zo schattig dat Bas bij jou ligt te slapen, lijkt me heerlijk als Daniëlle dat zo doen maar doen moet ze echt heeeeeel erg moe zijn wil dat gebeuren.

Groetjes van Sonja

Leuke foto's   en wat is hij al groot!!!

ps heerlijk die rode wangetjes..hihi..

Hoi karin,

De gezelligheid straalt er wel vanaf!! Haha, wat schattig dattie in slaap viel. .... Leuke foto's hoor!!

Meid, wat een super gezellige foto's. Begrijp dat Plopsaland leuk was, lijkt me ook eg leuk om eens met de kids te gaan kijken voor welke leeftijd vind jij het het meest geschikt

Hoop dat jij lekker hebben genoten en er met veel plezier op terug kunnen kijken

groetjes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16mnd)

Terug
Bovenaan