Daar zijn we weer :) !!

Hoi meiden,

Zo daar ben ik weer, even een weekje samen met me man gehad :).

Was echt heerlijk, samen leuke dingen gedaan en nergens aan hoeven denken. Gister naar de efteling geweest, en heb het nog best lang volgehouden :). Op een gegeven moment toch maar in en rolstoel gaan zitten en zo ging het bekijken van dingen toch echt een stuk sneller hahaha.

Afgelopen vrijdag voor controle geweest bij de gyn, ben morgen 34 weken. Over 3 weken weer terug bij de gyn voor een groeiecho en controle. En dan kijken of ik bij hun beval of toch op het laatste moment met de VK. Dus over een weekje even langs de VK om toch al het een en ander te bespreken. Dat geswitch op het laatste moment zou ik eigenlijk niet fijn vinden, ken die meiden van de VK totaal niet. Maar goed we zullen zien :).

Hoest met jullie?? Houden jullie het nog vol??

Liefs

Heerlijk om even nergens aan te denken en niets te moeten doen. Hier gaat alles zijn gangetje. Nog 2 avondjes werken en dan 27 februari met zwangerschapsverlof! Ben er wel aan toe ook.

Ooo wat lekker even met zijn tweetjes. Lekker nagenieten van jullie huwelijksdag! Hier gaat het op zich goed. Ben nu 30wk en 3 dagen. Moet 3 keer in de week naar zh. Alle 3 de dagen heb ik ctg en op 1 dag heb ik dan ook een echo. Liefs

Hier gaat alles nog oké maar wel toe aan verlof.
Ben nu 33+2 weken en moet nu om de week naar de vk voor controle en kamertje is bijna af alleen nog gordijn en kozijnen schilderen.
Wel heerlijk dat jullie weekje vrij hebben gehad en dagje Efteling hebben gedaan.
Succes en geniet er nog van.

Terug
Bovenaan