Daar zijn ze dan de red devils!

A

Anoniem

Guest
Ze zijn gearriveerd. Ronde 5 here we come! Ik heb eens zitten kijken op de kalender mijn menstruatie begint iedere maand een dag later. Dus mijn ei ook! Deze maand ga ik ovu testen. Ik voel me gelukkig 10 x beter dan de vorige maand( toen heb ik 5 dagen in bed moeten liggen) Vorige x was het 29 dagen en nu 30. Ben wel opgelucht dat ik me niet zo slecht voel als de vorige x dat is al een hele opluchting. Hopelijk komen er nu een hoop positieve testen!!!Ga nu eens zoeken naar ovu testen op i-net..

Balen zeg!!

Je cyclus kan idd verschillen van dagen hoe lastig ook!

Ik gebruik zelf de testen van sensitest en die bevallen goed!

Ja, hier is het ook begonnen, grrrr.

Maar ja, voor ons al ronde 10 voor ons derde kindje. Bij de andere twee zwangerschappen veel sneller zwanger. Dus ben een beetje verbaasd hoe lang we er nu over doen.

Afgelopen maand ook ovu testen gebruikt voor het eerst. Ga ik deze maand ook weer doen, hopelijk gaat het dan lukken.

Succes!!

Hay meid,

Wat jammer zeg! Lekker rustig aan!

xxxxxxxxxxxxxies mij

Het is hier ook al groot feest! Wel leuk dat we samen opgaan! Mijn cyclus was ineens wat langer, was nu 26 dagen. Ik heb de ovutesten van sensitest besteld. 12 voor €15,- (incl verzendkosten). Weet je al welke jij gaat doen?

Liefs ciomama

Ik heb deze maand voor het eerts ovu testen gedaan. Van het kruitvat eigen merk. 5 testen voor 10,- . Hebben hun werk goed gedaan, want zo gemerkt dat ik dit weekend mijn ei had. Ben benieuwd over 2 wk.

ik heb ze nu op i-net besteld 10 ovu en 3 zws testen voor 9.45 d8 laat ik die eens proberen. komen denk ik morgen met de post..

Jammer! Succes aankomende maand en hopelijk veel januari kindjes!

Terug
Bovenaan